Brushed Metal >> Aqua

=====
You can achieve this same hint by opening the ( iChat.app/Contents/Resources/English/MainMenu.nib ) files in Interface Builder (Included with developer tools) and unchecking “Use Texture”.

Goed, deze gaat dan over iChat, maar het kan onder andere ook met Safari. Je hebt er progjes voor die het voor je doen, maar die werken om een of andere vage reden hier niet. Er is geen verschil na installeren. Anyway, handmatig kan het dus ook, maar als ik die NIB Files open maak kan ik NERGENS, maar dan ook NERGENS :Use Texture" vinden (dit gaat via de developer tools)

Wie kan me helpen?

Je moet alle nib's even proberen, als je in een nib een "window" ziet(het icoontje ziet eruit als een venstertje) dan kun je daarvan de texture in- of uitschakelen, dat doe je door er op te dubbelklikken, het venstertje wordt dan geopend, dan ga ja naar het info-venstertje(als je dat niet ziet kies je: Tools>show info) en in dat info venstertje kun je dan de texture uitschakelen.

veel succes ermee

MVG,
Hydro

okay, ik heb het op bepaalde punten gevonden, maar kan het nu niet testen of het ook daadwerkelijk werkt. anyway, het staat NERGENS in mainmenu.nib, maar wel in sommige andere nibs... vaag. ik ga nu slapen.

Als je nib opslaat en dan het programma opstart, dan zou je als het goed is gewoon de verandering moeten zien.

ja, ik zal het eens proberen als ik wat meer tijd heb om alle nibs door te zoeken :) zijn er nogal veel. bovendien weet ik niet welke ik moet doen, de nederlandse of de engelse. zullen de nederlandse wel zijn als ik het systeem in het nederlands draai.