Budget laserprinter voor Mac OS X

Ik zoek een niet al te dure (< 200 euro) laserprinter voor mijn iMac G5 met Tiger. De meeste budgetlasers van HP ondersteunen geen Mac. De mac laserprinters beginnen bij de 300 euro. De Samsung ML-1610, die door de ComputerTotaal als beste prijs/kwaliteit verhouding is uitgeroepen, is volgens de helpdesk ook niet Mac-compatibel. Mijn oog is nu gevallen op de Brother HL-2030.

Zijn er misschien gebruikservaringen met budget laserprinters op de Mac? Andere tips?

Hier was enkele dagen geleden ook al een draadje over. Ik heb toen ook de Brother 2030 aangeraden. Ik heb deze zelf staan en ben er er zeer tevreden over, Werkt perfect onder OSX, zelfs zonder drivers te installeren.

de meeste printers werken onder mac os x

Ik heb een Epson EPL-6200L... Werkt uitstekend. http://www.epson.co.uk/products/laser_printers/EPL-6200L.htm

Verkrijgbaar vanaf ongeveer 180 euro denk ik.

Ik heb hier een HP LaserJet 1010, en die werkt hier perfect op mijn powerbook (zelfs draadloos via mijn airport express). Eerder had ik hem ook gebruikt op een PC en ik moet zeggen dat de software daar wel uitgebreider was, maar hij werkt op een Mac en is alles behalve duur.

Ik dacht dat alle HP USB-printers probleemloos onder Mac OS-X werkten, maar ik kan me vergissen. Mijn Lexmark werkt onder alle drivers, alleen extra mogelijkheden verschillen.

[quote:6457aa6b7e="Richard Kruizinga"]Ik dacht dat alle HP USB-printers probleemloos onder Mac OS-X werkten, maar ik kan me vergissen. Mijn Lexmark werkt onder alle drivers, alleen extra mogelijkheden verschillen.[/quote:6457aa6b7e]

Er is mij uitdrukkelijk verteld dat de 1020 niet op de Mac zou werken… :frowning: