BUG in distiller

Ik heb 10 verschillende Postscript bestanden op de Distiller gegooid. Resultaat: allemaal hetzelfde! Ruim 15 minuten vergooid. Dus voortaan 1 voor 1 op de Distiller gooien...

hallo

en daar moet je een topic voor openen om dit te melden :x
Goed dat het maar kleine ps-jes zijn

ik gooi altijd meerdere bestanden tegelijk op de Distiller, nergens last van. Misschien moet je m even opnieuw opstarten...

[quote:423bd84245="ateazz"]en daar moet je een topic voor openen om dit te melden[/quote:423bd84245]

Hoe bedoel je?

HAHA, ik snap dat je ff de frustratie kwijt wil, maar een Bug?

Nèèèè!

Er gaat toch duidelijk iets fout! Je zou toch, net als Marloez, verschillende documenten tegelijk in distiller kunnen gooien. Maar op 1 of andere manier pakt hij 1 document maar geeft ze de naam van de andere documenten...

Ik heb dit trouwens eerder gemerkt maar toen mezelf de schuld maar gegeven; ten onrechte.

Al eens gekeken of er een update is voor Distiller, de voorkeuren weggegooid, of het opnieuw geinstalleerd?

Ja maar dat wil nog niet zeggen dat het een echte bug is he, zoals je misschien al weet zijn computersystemen erg variabel. Dit heeft als resultaat dat sommige applicatie's onder bepaalde omstandigheden of configuraties niet goed werken.

documenten op de distiller gooien is zowiezo tijdverlies, je werkt toch met hotfolders niet?

Nee, ik werk niet met hotfolders! Werkt dat goed?

Dat werkt uitstekend!!!!

Moet ik dan maar even in verdiepen! Volgens mij kun je bij de installatie een hotfolder aangeven.

eehm..hotfolders? :? uitleg please! :D

Ja, hotfolders, evnetueel meerdere met hun eigen distiller-instellingen. Als je dan saved als .PS doe je dat in de IN folder in je hotfolder. verder hoef je niets meer te doen.

Hotfolder aanmaken: Apple-F (vanuit de Distiller)
kun je zelfs op een server doen (mag niet van Adobe), kan het hele bedrijf op één locatie haar PDF’s maken, opslaan en zelfs automatisch versturen (al zou ik ze zelf nog wel even willen controleren)

Ook een mogelijkheid: Heb je een "hoger asci teken" in de naam van je postscript file staan? Bijv. een "/"? Dat werkte onder OS9 wel maar oder OSX niet.

't is maar een idee… :sealed:

En wat nog mooier is, je kan zoveel verschillende 'hot folders' als je wilt maken, elk met z'n eigen instellingen. We hebben hier standaard folders voor hi-res en low-res en voor projecten die een eigen instelling nodig hebben ook weer eigen folders. PS printen naar de juiste folder en presto.