bug in safari RSS

Ik weet niet waar de fout ligt, en ik vraag me af of jullie er ook last van hebben...

Maar als ik www.dvc-computers.nl bezoek crasht mijn browser :smiley: denk dat het aan een javascriptje ligt.

Zal graag Apple op de hoogte willen stellen van deze fout, maja als ik dat doe word het vast toch genegeerd?

Mvg,
Mike.

ik heb daar geen last van moet ik zeggen! werkt gewoon

Safari crashed ook bij mij. Je kan natuurlijk gewoon een rapportje sturen met de opmerking dat je op die site zat. Geen idee of Apple er daadwerkelijk iets mee doet.

[quote:5ef7988be7="sparkle"]Zal graag Apple op de hoogte willen stellen van deze fout, maja als ik dat doe word het vast toch genegeerd?[/quote:5ef7988be7] Als je niets doet wordt het zeker genegeerd :wink: Ik zou zeker een bugreport opsturen als de fout hardnekkig blijft. Wel even goed alle omstandigheden opschrijven, zodat Apple er ook daadwerkelijk iets mee aankan.

(hier werkt die site trouwens prima op 10.3.9)

• Koen.

Gister heb ik mn eerste Safari crash gehad op een andere site, en bij deze site crashed ie ook, er is dus wel zeker iets fout lijkt me. (Tiger hier ook)

Crash raport is verstuurd, al is het gek dat copy/paste niet werkt in het crash report window. Als er maar genoeg mensen dit melden moeten ze het serieus nemen toch? Op de macosx.nl forums heb ik overigens nogsteeds (sinds 10.3.9 update, en nu ook in Tiger) dat de text door de avatars zit en sommige avatars niet volledig laden.

ik denk... ik help je even.. en stuur ook even een crashreportje. Maar bij mij doet i t gewoon :)

Hier helemaal niets aan de hand werkt normaal

[quote:b4f29d2e89="MedahOSX"] Op de macosx.nl forums heb ik overigens nogsteeds (sinds 10.3.9 update, en nu ook in Tiger) dat de text door de avatars zit en sommige avatars niet volledig laden.[/quote:b4f29d2e89]

Troost je: dit schijnt de zegening van de 10.3.9 te zijn en moet je derhalve accepteren( ik vind het een grove fout)

Werkt gewoon normaal bij mij!

Niels

Die 'avatarzegening' heb ik gisteren ook in Tiger gehad. Heeft duidelijk iets met Safari 1.3 en 2.0 te maken.