Heb iets ondekt... en zit eigenlijk af te vragen: bug of feature
Open eens safari op een site met veel mouse-over effecten.
of zorg dat je wat RSS-feeds hebt staan in de balk in bv firefox.
ga nu via expose naar je desktop (F11)
sleep iets op (houd je muis ingedrukt)
zorg nu dat expose alle vensters toont (F9)
ga eens op en neer met je muis… ej voila…
zonder dat je in het safari venster zit gaat toch alles heen en weer op die pagina in het kleine venstertje… als je je muis houd op het scherm waar het voorheen stond toen je expose nog niet had gestart.
wel grappig opzich… maar bug of feature… i guess: bug.
Gok dat dit natuurlijk met alle software werkt, maar met een website die veel mouse-overs heeft kun je het mooi duidelijk zien.
[quote:7d274c95a6="michelvdb"]Geen bug, wel een handigheidje. Zo kun je met gemak een bestand verhuizen van een venster of programma naar een ander.[/quote:7d274c95a6]
Uhm… ja… dat hoort… maar wat ik toon is iets anders… dat er nog dingen op de achtergrond aan de gang zijn in het venster dat je voor had terwijl je iets verhuisd.
Je kunt niet klikken verder (dat kan alleen op bureaublad): maar het laatst geopende venster volgt wel je muis de hele tijd…
Het filmpje was me de eerste keer niet heel duidelijk en daarom sloeg ik de bal mis. Na enkele keren kijken zie ik waar je naartoe wil. Ik kan het fenomeen echter niet reproduceren. Heb je niet een of ander 'vaag' programmaatje gedownload en geïnstalleerd?
[quote:61e1929378="michelvdb"]Het filmpje was me de eerste keer niet heel duidelijk en daarom sloeg ik de bal mis. Na enkele keren kijken zie ik waar je naartoe wil. Ik kan het fenomeen echter niet reproduceren. Heb je niet een of ander 'vaag' programmaatje gedownload en geïnstalleerd?[/quote:61e1929378]