Mijn Macbook begint met filmpjes kijken al gauw te blazen. Wat ik daar tegen wil doen is een Cooling Fan in een Plateautje kopen. Mijn vraag is of jullie goede ervaringen hebben met bepaalde types of slechte ervaringen. Het plateautje moet voor op het bureau zijn en niet op reis of op je schoot ofzo.
Ik heb het ook en volgens mij komt het vooral door Flash ... vraag mij af of het met de komst van HTML5 minder zal worden door de native videomogelijkheden die dat biedt??
Oh is dat echt zo? Site's zoals dumpert.nl hebben het moelijk na 10 minuten filmpje kijken enzo. Kan het ook gewoon een kwestie van een software update zijn?
[quote:4bd7df7b5b="Ezra"]Oh is dat echt zo? Site's zoals dumpert.nl hebben het moelijk na 10 minuten filmpje kijken enzo. Kan het ook gewoon een kwestie van een software update zijn?[/quote:4bd7df7b5b]
Dat is het inderdaad, helaas laat die update al héél lang op zich wachten en de beste oplossing die ik tot nu toe heb gevonden is gewoon niet zoveel flash filmpjes kijken (scheelt ook een hoop tijd!)