Bureaublad snelkoppeling (opgelost)

Ik heb het hier ooit op het forum gelezen, maar onder windows gebruik ik met grote regelmaat de snelkoppeling om het bureaublad te tonen (en dus alle actieve vensters te minimaliseren). Ik weet dat expose (F11) de truuk ook doet, maar hierbij worden de vensters niet geminimaliseerd, maar verschuiven ze.

Is er een dergelijke sneltoest/combinatie?

1) klik op het bureaublad (of het Finder icoon in het dock) 2) toets ALT-APPEL-H om alle andere apps te verbergen

Oke, iets meer handelingen dan in windows, maar het werkt, dank. Nu ben ik alleen het slotje vergeten mee te nemen...iemand? ;)

Ralf, ik begrijp je voorbehoud, maar... zie hoe mooi exposé werkt: na gebruik van je bureaublad druk je weer op F11 en je hebt je Macje weer zoals je 'm had vóór het bureaublad uitstapje. Geweldig toch?!

Spijtig genoeg kan je niet alle programma's hiden met deze combo... (denk maar aan de adobe pakketten) Maar als je alt & apple indrukt en op je bureaublad klikt verdwijnt alles!

// Herbekeken :oops:
Moet alles beter lezen… Dacht dat je de combo apple H bedoelde… Sorry, hoop dat je mijn tip ook kan gebruiken…

Groetjes,
Kenny

oh ja ALT+APPEL en dan op je desktop klikken! Die is nog beter! Thanks Kenny.