bureaublad

Hoe krijg ik mijn bureaublad weer leeg en hoe komt het dat alle gedownloade onderdelen op mijn bureaublad verschijnen en daar blijven tot ik ze in de prullemand dump.Ik zou het liefste de gedownloade onderdelen op een plaats willen hebben maar niet de hele tijd zichtbaar op mijn bureaublad dat heb ik het liefste zo leeg mogelijk ziet er geordender uit.Weet iemand hoe ik dit kan veranderen.

ik neem aan dat je Safari bedoelt. Je kan in safari bij preferencies dat instellen ga dan naar 'general' en verander dan de plek waar nu 'desktop' staat in een andere plaats waar je ze wel wil hebben als ze klaar zijn met downloaden.

succes.

In voorkeuren van het programma wat je gebruikt een map aanwijzen of nieuw aanmaken voor je downloads.

Safari - prefs - Safe downloaded files to: "kies een map waar je je gedownloade files naartoewilt" Is bij de meeste browsers in die aard. Om je bureaublad leeg te krijgen moet je gewoon alles in mapjes in "documents" stoppen Of met [url=http://macrabbit.com/deskshade/]dit[/url] progje kan je alle files van je bureaublad laten 'verdwijnen' (is niet gratis) Daar in de prefs - HotKeys kan je bv F1 kiezen als 'Toggle Icon Cover ' dan gaan alle files 'weg'