Buttons in Browser [Opgelost]

Jo luitjes,

Ben ten einde raad. Zit hiermee

Daar zie je 3 knoppen links, maar ze staan een eindje van de kant, 30px geloof ik ofzo. Alleen in Internet Explorer voor Windows. Op Safari / Firefox voor Mac geeft ie hem goed weer, net als in Firefox voor Windows. Hoe fix ik dit zo, dat het in Internet Explorer ook goed staat?

Thx

ik snap niet waarom je het met <ul> en <li> oplost. Volgens mij niet nodig en ik denk dat IE daar niet te blij mee is. Een 'gewone' tabel volstaat hier toch ook?

Het is een gewone tabel, maar die buttons werken met een truukje in CSS

Tenzij jij een beter alternatief hebt?

Zet ook eens width:100% eens in body,html. Het is een gok.

Nijntje,

Ik denk inderdaad dat dit de oplossing voor het probleem is. Heb ik ook eens gehad. Ik heb toen tabel gebruikt.

[quote:9246eee45a="bieker"]Nijntje,

Ik denk inderdaad dat dit de oplossing voor het probleem is. Heb ik ook eens gehad. Ik heb toen tabel gebruikt.[/quote:9246eee45a]

Het IS een tabel

Het is een tabel, met daar in een list. Die een eigen id krijgt voor de link en hove- state.

En zet de margin en padding van je li ook eens op 0;

Ja, het is een tabel maar IE luistert anders naar je <li> en daarom springen je listitems verder in.

Tis al gefixed, had in de CSS iets op Auto staan 0px; Auto dus heb Auto weg gehaald en geen problemen meer. Wel thx voor het meedenken :)