buttons werken maar 1 keer??

Hallo, ik heb in dreamweaver een navigatie-bar gemaakt met buttons. De buttons bestaan uit 2 tekeningen namelijk een tekening 'on' en een tekening 'off'

Via de functie van dreamweaver stel ik de navigatie-bar in.

tijdens preview werkt de navigatiebar echter alleen in het eerste html-venster (index.html)
Als ik naar een 2de pagina link, waar dezelfde navigatie-bar in is gekopieerd, word de ‘on’ tekening niet meer geladen. de verwijzing van de buttons naar een andere pagina werken wel.

Wat ben ik vergeten of doe ik fout??

ps. Als ik de pagina reload, werkt deze weer wel!!

Te weinig info. Wat is de code? Staat de pagina ergens op internet?

nee, hij staat nog niet op internet. dat was ik ook nog niet van plan (eerste poging)

De navigatiebar heb ik geplaatst in een aparte layer waarin navigatie-bar een tabel plaatst met de tekeningen. Alles werkt perfect bij de eerste pagina!! alle volgende html-pagina’s werken alleen als ik op de reload-knop klik in safari.

Ik heb voor de pagina-opmaak een template gemaakt van de indeling met de buttons en hoofdtekst. Deze template heb ik vervolgens gebruikt voor de volgende pagina’s. Als ik dus iets in de template verander, updatet dreamweaver dit vervolgens in alle gebruikte pagina’s.

Ik begrijp het probleem wel, maar zonder code kan ik je niet helpen. Werkt het in een andere browser dan Safari? Werkt het als je direct naar een volgende pagina gaat?

ik heb het volgende code-fragment gekopieerd:

[code:1:2035631e53]…[/code:1:2035631e53]

[mod:2035631e53=“HS-L”]heb even de code weggehaald… eerst ff wrappen voor je hem plaatst… of een url plaatsen…
hij was nu veel te breed. en trok de hele layout van het forum uit zijn verband.

thx :)[/mod:2035631e53]

zojuist geprobeerd in explorer. Daar werkt de pagina wel!! ?? Alleen krijg ik in explorer de 2de keer niet de down-tekening te zien. De 'on' en 'off' wel.

De code ziet er op het eerste gezicht goed uit. Als je de pagina's als test ergens op internet zou kunnen zetten zou ik beter kunnen bekijken wat er mis gaat.

en als ik de 2de pagina direkt inlaad in safari, dan werken de buttons wel de eerste keer.

sorry voor de vele antwoorden in aparte berichten.