Calender => publish +> Wiki calender

Hoi, Vraag is kort : Ik wil de agenda's die ik "local" heb publiceren naar de "standaard" meegeleverde wiki calender die ook op die server draait.

De situatie is nu:
Webserver ok (ook met webdav)
Ical Server ok

Alles werkt. Wiki,Wiki calendar, blog, webmail… etc

Publideren van agenda werkt. Hij plaatst de gepubliceerde agenda in de doc root van de website.
Echter de folder voor de wiki calender is die van de web-server, die staat in een andere map.
Dus, ik zie de gepubliceerde calender niet in de wiki calender.
Hoe krijg ik nu de gepubliceerde calender in de wiki calender te zien …
Je zou zeggen publiceer in die andere map waar de wiki calender ook schrijft, maar dat geeft problemen met rechten.
(ik wil alleen mensen die lid zijn van een groep bij die calender kunnen komen.)
Het mechanisme van de wiki calender t.a.v. de website met de gepubliceerde calender is me niet helemaal helder nog…

Graag jullie hulp !!

Server versie is OSX Leopard 10.5.2 inclusief laatste updates

Inmiddels heb ik geprobeerd door een ge- publiceerde agenda in de wiki calender map te plaatsen, een agenda in te lezen, maar hij ziet hem ook niet.
De agendas gemaakt met de wiki calender zijn ok gegenereerde bestandsnamen. Ik denk nu dat het gewoon niet kan…

Ik heb de calender geabonneerd op de wiki calender. Dat doe je zo..:

1. In iCal, choose Calendar > Subscribe.
  2. Enter http://serverurl:8008/calendars/groups/groupname/calendar/. Replace serverurl with the URL of your web server, such as www.example.com. Replace groupname with the name of your group.
  3. Click Subscribe.
  4. Authenticate using your web name and password, and then click OK.
  5. In the Title field, enter a name for your calendar.
  6. To enable autoupdating of your iCal calendar, select Refresh and choose the updating frequency.
  7. Click OK.

Dan komt hij met en nieuwe goep in de calender. Daar staat het adres voor het abo.
Als je dan dat adres gebruikt om een andere groep te publiceren
komt hij met een foutmelding (het lijkt M$ wel)
Publicatie van agenda “agenda” mislukt.
Er heeft zich een onverwachte netwerkfout voorgedaan (code 32)

Anyone?

Hellupp…

is er niemand die hier iets van weet?

Voor al die mensen die ook geen input krijgen via dit forum, kijk maar hier:

http://discussions.apple.com/category.jspa?categoryID=236

Daar staan erg veel antwoorden…

Met vriendelijke groeten,

ramSeL