Call of Duty 6 for mac?

weet iemand of Call of Duty 6 ook beschikbaar zal komen voor Mac? [url]http://www.modernwarfare2.com/games.php[/url]

Vast wel.. Maar het duurt wel even..

Vast wel, maar wel laat.

Tot nu is elke Call of Duty-versie wel op de Mac beschikbaar gekomen, maar wel meer dan 1 jaar later na de officiële release.

dit vindt ik op hun site: Platforms: Xbox 360, PS3, PC

ik hoop het wel :slight_smile:

@maclover,

Dat is tot nu toe altijd al zo geweest. De Mac-versie wordt door Aspyr “geport”, vandaar dat Mac niet bij platformen staat op de website.

[quote:6548edfc08="me.com"]@maclover,

Dat is tot nu toe altijd al zo geweest. De Mac-versie wordt door Aspyr “ge-port”, vandaar dat Mac niet bij de platformen staat op de website.[/quote:6548edfc08]

oke,
ik zou bijna een pc kopen, zo mooi spel :slight_smile:

[quote:d507e88e51="me.com"]@maclover,

Dat is tot nu toe altijd al zo geweest. De Mac-versie wordt door Aspyr “geport”, vandaar dat Mac niet bij platformen staat op de website.[/quote:d507e88e51]

Voor cod 5 toch niet? of vergis ik mij?

Oeps, CoD5 ben ik even vergeten. Wellicht komt die ook naar de Mac toe...

Het spel is nu ongeveer een jaar uit, dus hopelijk gaat Aspyr binnenkort bekent maken of ze CoD5 ook gaan maken voor de Mac…

Jah alleen de maker van COD5 is een andere maker dan die van COD4 en COD MW2. Dus het zou best kunnen dat COD5 nooit voor de Mac komt.

Daar heb ik inderdaad zelf niet aan gedacht. Dat zou inderdaad zomaar kunnen. :)

Volgens mij lieten ze Call of Duty tegenwoordig weg, of laten het minder zien in iedergeval :) de titel is officieel Modern Warfare 2.

hier staat een stukje waarom daar voor is gekozen :slight_smile:

ahzo, dus dat betekent als COD 6 uitkomt, dat wij nog een jaartje gaan mogen wachten voor mac?... :(

Dat is tot nu toe wel altijd zo geweest volgens mij.. dus ga daar maar van uit.

installeer je bootcamp...

of koop gewoon een console.

Precies. Ik draai al mijn spellen op Boot Camp, en moet zeggen dat dat lekkerder werkt dan een Mac-versie ervan. Bijvoorbeeld met Call of Duty Modern Warfare.

bootcamp wil ik wel, maar dan mag ik nog eerst een windows cd'tje van lekker 119 euro gaan kopen...

Dat hoeft niet hoor....... een Windows disc kopen;):P.

[quote:fa2c81580e="danielpunt"]Volgens mij lieten ze Call of Duty tegenwoordig weg, of laten het minder zien in iedergeval :) de titel is officieel Modern Warfare 2.

hier staat een stukje waarom daar voor is gekozen :)[/quote:fa2c81580e]
Volgens mij is dat alweer achterhaald, en heet het spel wel weer “Call of Duty: Modern Warfare 2”. Ik herinner me hier iets over gelezen te hebben. Ze zijn bang dat de Call of Duty fans het spel anders over het hoofd zullen zien (as if…).

Jah dat klopt. In eerste instantie wilden ze het gewoon Modern Warfare 2 noemen, maar ze waren bang dat mensen de link niet ozuden leggen met de vorige franchises. Daarom hebben ze er weer Call of Duty voorgeplakt. De meeste gebruikte titel blijft echter nog steeds Modern Warfare 2, gek genoeg.

[quote:6f121ad394="Maverick9898"]Dat hoeft niet hoor....... een Windows disc kopen;):P.[/quote:6f121ad394]

ja weet ik, ben al begonnen downloaden, maar dat duurt wel even (zeker in belgie met die crappy downloadlimiet…)