Call of Duty al leverbaar?

Heeft iemand ergens al Call of Duty in de winkel zien liggen?

[quote:833738666c="Roggie"]Heeft iemand ergens al Call of Duty in de winkel zien liggen?[/quote:833738666c]

http://www.macka.nl/catalog/product_info.php?products_id=42&osCsid=3c8eb6ace68c0670aa041c3f2746308c

Volgens MacKa vanaf 15 juni.

Groeten,
Xavier

Klopt, is nog niet leverbaar Midden juni normaal gezien

Je kan ze bestellen bij http://insidemacgames.com/ en je betaald zeker niet meer dan hier, alleen even gedult hebben.

Voor alle anderen games kun je daar ook terecht

Ik heb hem besteld bij Macka.nl en kreeg zojuist een mail dat hij op de post is.

Dus: macka.nl en je hebt hem binnen een paar dagen, hun datum van 15 juni klopt dus niet.

Dank Colpolyp. Ik heb hem gelijk maar besteld. Ben zeeeer benieuwd naar het spel.

*kughxxxxkugh* :innocent: :P

[mod:5514b486d1=“Colpolyp”]Geen links naar illegale software s.v.p.[/mod:5514b486d1]

Ik speel hem hier op mn G5 met een Radeon9600 Pro en hij is op 800x600 met textures enzo op zn hoogst, ONSPEELBAAR... Ik koop geen spellen meer totdat ze eindelijk eens een keer geoptimaliseerd worden. Wat een bagger. Sinds de originele UT en Quake 3 wordt er gewoonweg niet meer geoptimaliseerd. TROEP!

Ik heb hem gisteren binnen gekregen en moet het tot de nieuwe G5-updates nog even doen met mijn G4 733 en mijn 1,25 AluPB 15". Alles op de laagste stand is nog redelijk speelbaar op de desktop, alleen is het dan natuurlijk niet half zo mooi als op een G5. welke G5 heb jij aToMaC? Ik had gehoopt dat het op volle kracht zou kunnen draaien op een G5. Los van alle grafische eisen is het wel leuk. Leuker dan MoH, maar het te bewandelen pad ligt wel erg vast.

Nou aToMac ik weet niet wat voor G5 je hebt maar op een dual 1.8 met Radeon 9800 is het PERFECT met alles op zijn hoogste stand in 1024x768 zelfs (hoewel ik in 800x600 speel, met fps rond de 70 a 80).

Ik ken de Radeon 9600 niet die jij hebt maar het zal niet veel schelen met de 9800.

Ik denk dat jij een ander probleem hebt (een vertragende factor) op je G5 als je werkelijk vind dat het onspeelbaar is. Ik heb CoD op G4’s zien draaien met lagere graphics maar nog steeds prima speelbaar en zonder lag.

Oh en de originele Quake en UT zijn stukken, stukken simpeler qua techniek en die kan je op een ouwe beige G3 nog lekker spelen. CoD is een hoogstandje en dat vergt dus ook een hoogstandje qua computer. Dat heeft niets met optimizing te maken.

Dan weet ik het ook allemaal niet meer. Ik ga me er verder ook niet in verdiepen, want ik vind het geen leuk spel. Die shoot-and-run games heb ik ondertussen wel gezien. Dan beleef ik toch meer plezier aan het stukken realistischere Ghost Recon... Maar goed, ieder zn voorkeur. Mocht ik nog wat tijd hebben, dan zal ik eens uitzoeken waarom het zo traag is.

Hoe kun je trouwens in beeld laten zien wat de frame-rate is?

in de console fps 1 intypen, fps 0 zet het dan weer uit dacht ik.

Op mijn 800mhz G4 speelt het wel redelijk lekker, alleen kan ik soms amper bewegen als er veel geschoten wordt. Rustiger plekje opzoeken is dan vaak genoeg.

Ik heb hier de demo uitgeprobeerd met de standaard instellingen en moet zeggen dat langs geen kanten aanloop op een hapering, ik denk dat dit spel heel goed gecodeerd is voor Mac!!!

Ik speel op een G5 dual 2 en het werkt perfect. Alleen valt het allemaal een beetje tegen vind ik, het spel bedoel ik dus

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een PB 15" met 1 GB ram en 128 mb videokaartje er in en de Call of Duty demo draait top op de hoge instellingen. Maandag verwacht ik het volledige pakket.

Game on!

rock on! de multiplayer in headquarters mode is echt suuuupperrrr....!

Top game !!!!! :D

Zal ik hier maar wachten tot mijn versie binnen komt en tot dat mijn nieuwe G5 aankomt :P

Die G5 is wel een aanrader. De mijne komt over een paar weken. Nu kan ik het spel alleen op de aleerlaagste instellingen spelen, maar als er veel tegelijk gebeurt zakt de framerate dramatisch (G4 - 733)

ik speel hem op een 17" PB , loopt als een zonnetje :wink: