Call of Duty crashed steeds

Call of Duty crashed de hele tijd :/

Ik heb dus een Powerbook 1GHz 15" met 768MB geheugen en Panther. Iemand met het zelfde probleem en met een oplossing misschien? :slight_smile:

/edit
errr…waarom zag ik het topic wat hier onder staat m.b.t. CoD niet met de Search :?

er was volgens mij een patch voor ati kaarten, daar lag het aan. Heb een kameraad die heeft een ato radeon 9600 mobile en had dezelfde problemen

linkje maybe? google kan 'm niet echt vinden :/

Kan je misschien vertellen wanneer hij crasht?

Bij het opstarten. bij het eerste level, bij een mulitplayer, bij het plaatsen van de cd? etc etc.

bij mij crasht call of duty ook in single player bij stalingrad op de moment dat je de kogels krijgt

[quote:790717ae82="mrleavan"]bij mij crasht call of duty ook in single player bij stalingrad op de moment dat je de kogels krijgt[/quote:790717ae82]

Zover ben ik nog niet. Ik heb het vanavond pas geinstalleerd, maar tot nu toe draait het zonder problemen.

G4 dual 1Ghz.
1 Gb. RAM
GeForce MX4

[update] Ik ben voorbij Stalingrad en had geen enkel probleem.

Normaal krijg ik dit spel deze week binnen, ben eens benieuwd :D

[quote:4fcbd430b2="Tomaat"]linkje maybe? google kan 'm niet echt vinden :/[/quote:4fcbd430b2]sorry voor de late response, ik had hem gedownlaod xxxxxx. Hier zat een patch bij die ging van 1.30 naar 1.31 weet niet waar ze hem vandaan hebben

[mod:7e577e5a28="Colpolyp, streng doch rechtvaardig"]Dat heb je met illegaal gedownloade software. Het deugt niet. En op MacOSX.nl doen wij er niet aan.[/mod:7e577e5a28]

mja..

er zit geen enkele concistentie in het crashen…hij crashed gewoon terwijl ik aan het spelen ben (single player…heb multiplayer nog niet geprobeerd). als ik het spel dan weer opnieuw opstart loopt ie gewoon weer op een ander punt vast, dus niet weer op het zelfde punt als de vorige crash :confused:
ik krijg ook niet altijd het venstertje van dat OSX een crashreport naar Apple wilt sturen…soms crashed het spel gewoon door te blijven hangen, dus niet meer terug naar OSX kerend.
het enige wat dan nog te doen valt is m’n powerbook uitzetten door de powerknop ingedrukt te houden :frowning:

ik speel btw ook veel Warcraft III en die draait wel gewoon goed, is ook nog nooit gecrashed…

Momenteel is er een update voor CoD. Het is wel nog niet de officiële 1.4 maar een beta 2 ervan.

This update adds compatibility with PC 1.4 network play, including PunkBuster support. It also includes optimizations for ATI Radeon 7500/8500/9000 video cards. This update is only intended for the English version of Call of Duty Macintosh.

http://www.macgamefiles.com/detail.php?item=18217

Als je vast zit kun je eerst voor je speelt dit progje installeren:

escapepod 1.0.0d3

http://www.ambrosiasw.com/utilities/freebies/

Kun je hier vinden:

escapepod is a little application that lets you terminate the frontmost application by hitting Control-Alt-Delete, terminate the Dock by hitting Shift-Control-Alt-Delete, or do a force-logout by hitting Command-Control-Alt-Delete.

There are times that Mac OS X appears to be hung (especially in some games) when it really isn’t – just the frontmost application’s GUI is wedged. The Dock also occasionally stops responding under some circumstances, which can be cured by terminating it . Additionally, when the entire GUI appears to be hung, it is safer to do a force-logout than to simply reboot your machine (and it is quicker, too).

Discussion about this application can be found here.

Price: FREE!
Requires: Mac OS X.