Call of duty demo is uit

Echt waar!! Iemand nog een goeie link? Link op apple.com is zwaar langzaam...

Probeer deze eens:

http://www.macgamefiles.com/detail.php?item=18195

Duurde hier toch ook een half uur.

Ik heb hem onderetussen al uitgespeeld en moet zeggen dat het supper is, het lijkt nog meer realiteit dan MoH AA. 8)

ja, die is goed, maar de topper tot nu toe is wel painkiller. Komt die ook voor de mac?

Nog nooit van hoort zelfs? Een linkje?

www.painkillergame.com

maakt voor mij ook niet uit. Voor spelletjes gebruik ik doorgaans mijn spelcomputer (lees PC), die is daar beter in.

Ziet er wel leuk uit ja, maar denk wel zwaar voor je systeem?

ja, daarvoor heb je wel een nieuwste generatie videokaart nodig, geforce FX+ of radeon 9500+

Tot die tijd call of duty! Erg tof spel!

Ik heb er even een artikel van gemaakt!

En ik heb hem binnengekregen van www.macka.nl! Te gek spel! Zijn geld dubbel en dwars waard.

colpolyp,

welk systeem heb jij en hoe draait het spel daarop? Ik kom zelf maar krap boven de minimale eisen uit (iMac 1 Ghz) en vraag me af of het zonder horten en stoten zal draaien. Anders is een aanschaf toch zonde.

Haddock, ik heb hier een 800Mhz G4 Quicksilver (weliswaar met 1.5GB RAM) en het draait redelijk lekker, alleen soms wat langzaam, dan kan ik moeilijk bewegen en gaat alles traag; maargoed.

[quote:e774682168="WebJ"]Haddock, ik heb hier een 800Mhz G4 Quicksilver (weliswaar met 1.5GB RAM) en het draait redelijk lekker, alleen soms wat langzaam, dan kan ik moeilijk bewegen en gaat alles traag; maargoed.[/quote:e774682168]

Welke videokaart heb je er zitten? Die zal toch het meest bepalend zijn vermoed ik…

Ik heb een G5 Dual 1.8 met Radeon 9800 pro en het draait superrr op 1024x768 met alle graphics en details en schaduwen etc. op de hoogste stand.

Op een iBook G3 800 draait het voor geen meter, op een PowerMac G4 450 zonder AGP graphics werkt het ook voor geen meter.

Als je nét aan de systeem eisen voldoet zal het goed werken maar wel met lagere graphics instellingen.

[quote:b160bc24a6="hanzwillem"]ja, die is goed, maar de topper tot nu toe is wel painkiller. Komt die ook voor de mac?[/quote:b160bc24a6]

Painkiller is zeker een goed spel, maar first personshooter numero uno is toch zeker wel Call of Duty!! Duh!! :stuck_out_tongue:

Painkiller is kort, geen AI, maar wel hopen sfeer, machtige graphics en zeer geavanceerde physics engine.

Call of Duty heb ik tijden geleden op mn PC uitgespeeld, het is zo’n wereld spel! :smiley:

Ik heb een Powermac G4 Dual 450 met daarin een Radeon 9000 Pro en had niet verwacht dat dit spelletje nog zo goed speelbaar zou zijn!!! Dit met de standaard-instellingen enz hé!

Leuk leuk en natuurlijk meteen uitgespeeld :slight_smile:

Op mijn 1Ghz Power Mac G4 fire Wire 800 met 1280 Mb Ram en de GeForce Ti 4600 loopt alles gewoon als een treintje, ik heb me maar meteen het spel besteld. Van zodra ik dit spel heb ga ik het dan ook gaan reviewen :wink:

ik heb de demo ook al heel vaak uitgespeelt, maar het blijft leuk ( moet je nagaan wat het helespel doet ) 8) na de grote vakantie maar eens op de kop tikken via het net, of macsupport's. Hij loopt bij mij trouwens ook goed! , al weet ik niet wat voor instellingen ik hem dan heb staan.

Ik heb gisteren voor mijn zoon de COD demo gedownload om op zijn eMAC G4 1GHz + 32MB Radeon 7500 met 384MB geheugen. Hij wil nu graag het spel kopen, maar de demo loopt uitermate traag zelfs in 640x480 setting. Op mijn G5 loopt de demo in hoge settings als een zonnetje, en is heel goed speelbaar, maar zoals gezegd zelfs met lage setting gaat het erg langzaam op de eMAC G4.

Ligt dit aan de demo want er gebeurt veel en wellicht dat dit de lage frame rate veroorzaakt? Voordat ik hem Euro 49 van zijn zakgeld uit laat geven wil ik eigenlijk wel weten of het op zijn eMAC speelbaar is.

Bedankt.
Peter.

Het demo level is nogal zwaar. In de rest van het spel heb je een aantal momenten met heel veel poppetjes in beeld en een heel ver uitzicht, maar over het algemeen minder heftig dan waar die demo mee begint.

Die minimum eisen is G4 1GHz maar dan zit je zoon dus wel erg minimaal.

Let op dat je dan tijdens het spelen ook de details etc. laag kan zetten en let ook op dat je alle andere programma’s (MSN, Mail enzo) afsluit, dat kan ook een hoop schelen.

Normaal is het heel goed bespeelbaar op een 1 Ghz G4, en ik spreek uit ervaring!!! Alleen bij mij zat er een grafische kaart in die heel veel goed maakte! Dit was de GeForce Ti 4600 met 128 Mb Vram. En dat is het probleem waar die eMac van je zoon. De Radeon 7500 met 32 Mb is wel echt een minimum. Normaal zijn de minimum systeemeisen voor het spel een 867 Mhz G4 en een 32 Mb videokaart zoals de radeon 7500. Ik denk toch dat je dan op zijn minst 64 Mb Vram nodig hebt. Ik heb al berichten gehoort dat het bespeelbaar is op een 733 Mhz G4??? Ook raad ik aan om te gamen onder OS X met minstens 512 Mb Ram, kan ook wel eens een beetje verschil geven.