Call of Duty Mods?

Beste mensen...

Ik heb dus het geweldige spel CoD al uitgespeeld en nu zoek ik naar mods? Zijn er die uberhaubt voor ons platform? Iemand suggesties?

Alvast dank,

Hier staat volgens mij wel wat: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=call+of+duty+mods+mac&meta=

Ik kan je de expansion pack United Offensive erg aanraden. En heb je multiplayer al geprobeerd? Zo verslavend....

:wink: :smiley:

Wat mods betreft… dat geldt toch alleen voor Multiplayer? En voor zover ik weet werken de standaard PC multiplayer-mods niet op de Mac.

[quote:21f7d9690a="ATT"]Hier staat volgens mij wel wat: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=call+of+duty+mods+mac&meta=[/quote:21f7d9690a]

Tjsa… heb ik al geprobeerd, maar dan kom ik alleen .exe bestanden tegen. Dus da’s een beetje lastig.

[quote:21f7d9690a]Ik kan je de expansion pack United Offensive erg aanraden. En heb je multiplayer al geprobeerd? Zo verslavend…[/quote:21f7d9690a]

Yep… ook al uit gespeeld. Multi player ben ik niet zo’n grote fan van.
Misschien moeten we maar hopen op nog een expansion pack.

gegroet,

Weet nu iemand hoe ik [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=447519#447519]dit[/url] probleem kan oplossen?? :x :x :x Ik word er gek van, alle updates doen het niet!

Klinkt alsof je je permissies moet herstellen met Schijfhulpprogramma (Disk Utility)... ik ken dit probleem, al was het niet bij deze CoD update. Bij mij hielp het toen...

[quote:02be1f3118="ePod"]Klinkt alsof je je permissies moet herstellen met Schijfhulpprogramma (Disk Utility)... ik ken dit probleem, al was het niet bij deze CoD update. Bij mij hielp het toen...[/quote:02be1f3118] Dat heb ik gisteravond nog gedaan, en het probleem is nu nog steeds niet verholpen.

Ik heb 'm zojuist even gedownload van www.macgamefiles.com en bij mij werkt ie gewoon. Dan bedoel ik de 1.5 update en niet de nieuwere 1.5b update.

Als het nou nog niet lukt, probeer je machine eens op te frissen met Cocktail, want aan de file ligt het niet:
http://www.macosxcocktail.com/

[quote:e63cb75e89="ePod"]Als het nou nog niet lukt, probeer je machine eens op te frissen met Cocktail, want aan de file ligt het niet: http://www.macosxcocktail.com/[/quote:e63cb75e89]

Wat moet ik precies aanvangen met dat cocktail?

Je kan met de "Pilot" alles in één keer opschonen/repareren/prebinden. Dit doe ik altijd 1 keer in de 1 á 2 maanden. Die Cron scripts zijn eigenlijk gewoon de onderhoudprogramma's die in Mac OS X ingebakken zitten. Normaal worden deze scripts 's nachts uitgevoerd, mits je Mac dan aan staat, maar dat is natuurlijk lang niet altijd het geval.

Met die Pilot kan weinig mis gaan, maar gebruik de rest met een beetje voorzichtigheid. Daar waar nodig, staat dat ook aangegeven.

Het is een fijn programma om je Mac op een makkelijke manier ‘clean’ te houden, en heeft al veel waardering gekregen.

Laat me weten hoe je vorderingen zijn.

[quote:66976017cf="ePod"]Je kan met de "Pilot" alles in één keer opschonen/repareren/prebinden. Dit doe ik altijd 1 keer in de 1 á 2 maanden. Die Cron scripts zijn eigenlijk gewoon de onderhoudprogramma's die in Mac OS X ingebakken zitten. Normaal worden deze scripts 's nachts uitgevoerd, mits je Mac dan aan staat, maar dat is natuurlijk lang niet altijd het geval.

Met die Pilot kan weinig mis gaan, maar gebruik de rest met een beetje voorzichtigheid. Daar waar nodig, staat dat ook aangegeven.

Het is een fijn programma om je Mac op een makkelijke manier ‘clean’ te houden, en heeft al veel waardering gekregen.

Laat me weten hoe je vorderingen zijn.[/quote:66976017cf]

Nou, ik heb de Pilot laten lopen, daarna weer geprobeert, maar nee hoor.
Als ik dubbelklik, verschijnt het icoontje 3 á 4 sec in het dock, maar er verschijnt geen venster ofzo, en het icoon gaat daarna weg, alsof hij nooit is opgestart. :oops: :cry:

Schiet mij maar lek. Wat gek zeg. Ik neem aan dat je de installer al eens opnieuw gedowload hebt van MacGameFiles? En gebeurd dit ook met andere programma's of alleen bij deze installer? Laatste Mac OS X update al geinstalleerd?

Ik noem maar wat…

Kijk nog even in je logreports van Console (hulpprogramma's), misschien dat je kunt achterhalen waardoor het komt...

[quote:5c091c52de="ePod"]Schiet mij maar lek. Wat gek zeg. Ik neem aan dat je de installer al eens opnieuw gedowload hebt van MacGameFiles? En gebeurd dit ook met andere programma's of alleen bij deze installer? Laatste Mac OS X update al geinstalleerd?

Ik noem maar wat…[/quote:5c091c52de]

Ik heb hem al vaak gedownload en geprobeerd, dit gebeurt alleen met deze installer, en mijn hele systeem is up-to-date…héél wazig dus. Ohwja, ik heb gewoon een legale versie van het spel!

[quote:5c091c52de=“ePod”]Kijk nog even in je logreports van Console (hulpprogramma’s), misschien dat je kunt achterhalen waardoor het komt…[/quote:5c091c52de]

mmm, ik kom niet echt wijs uit de console, maar op het eerste gezicht zie ik geen dingen die betrekking hebben tot het probleem wat zich voordoet,

wel heel raar allemaal, het is net of de patch niet bestaat, de activiteitenweergave laat geen enkele beweging zien wanneer ik hem probeer op te starten, ook zoals gezegt verwijnt het icoontje meteen na 2 sec uit het dock.

Ik ben ook op zoek naar leuke mods voor call of duty voor de mac. Weet iemand waar je die kan downloaden?

Even ertegen in: hoe verwijder je de mods ? Ik kan geen servers maar starten omdat er een mod is die dat verbied (of toch zoiets :roll: ).

Nog ff offtopic. Mod's zijn zelde een verbetering. Dus lekker laten zitten die zooi ;)

Maar ik vraag me wel af waar en of er nog extra maps zijn voor de mac. En of ik die van de pc ook gewoon kan gebruiken. Er is namelijk nogal wat nieuws uitgebracht.
Veel maps zijn gewijzigd en hebben de toevoeging “UO” gekregen.
Weet iemand die te vinden voor de mac?

.pk3 maps kun je zowel op windows als mac gebruiken. Gewoon in je Main folder gooien, en als je uo maps nodig hebt moet je gewoon downloading op aan zetten bij multiplayer options en een server binnen gaan die die maps draait.

[quote:17ddf6230f="Gerwin"]Nog ff offtopic. Mod's zijn zelde een verbetering. Dus lekker laten zitten die zooi ;) [/quote:17ddf6230f] De mod modern weapons dat is wel lekker schieten hoor! 8)