Callcheater app voor iPhone ?

Weet iemand toevallig of er een call cheater app is voor de iPhone. Met zo'n call cheater app kun je tijdens een gesprek een achtergrond laten afspelen, bijvoorbeeld harde regen en onweer. Anyways ik had zo'n app op mijn Nokia N-gage lang geleden, maar dat werkte vie symbian os.

Is er ook een soortgelijke app beschikbaar voor de iPhone ?

Bij voorbaat dank,

Zal nooit komen, dit staat Apple niet toe!

Klopt, apple staat dit echt niet toe !! maar het lijkt me wel leuk :P

Via een jailbreak is er wel een applicatie beschikbaar die calls kan faken en stem kan vervormen en zo..

Er is geen API beschikbaar idd die toegang biedt tot de bel functie (heb ik ooit is ergens gelezen)

[quote:94c75b3b68="The JM"]Via een jailbreak is er wel een applicatie beschikbaar die calls kan faken en stem kan vervormen en zo..[/quote:94c75b3b68]Oeh, hoe heet dat appje?

[quote:3575882fc4="Bor"][quote:3575882fc4="The JM"]Via een jailbreak is er wel een applicatie beschikbaar die calls kan faken en stem kan vervormen en zo..[/quote:3575882fc4]Oeh, hoe heet dat appje?[/quote:3575882fc4]

Weet ik niet meer. Ik heb nu m’n iPod legaal, dus ik kan het ook niet opzoeken.

EDIT

Ik heb even gezocht, het is SpoofApp:

SpoofApp is a Revolutionary iPhone Caller ID Spoofing, Voice Changing, and Call Recording App. Install SpoofApp on your iPhone and start making calls today! Once you run SpoofApp for the first time, you will receive a PIN number which will unlock your ability to make calls and have any number you choose show up on the recipient’s Caller ID.

MAAR!!!

At this time you can only call numbers in the United States and Canada. International calling will however be offered in the near future.

Dus je hebt er hier niets aan.

Ah, het is van SpoofCall. Daar heb ik al eerder mee zitten klooien, echt balen dat het niet werkt.