Camera 2e hands CCD-V6000

We zouden deze camera van iemand kunnen overkopen voor weinig geld. Kan dit dienen voor opnames kortfilm? De Hi8 bandjes worden gedigitaliseerd en bewerkt in Final Cut Pro.

Ligt eraan wat weinig geld is. Ik zou het namelijk niet doen. De Hi8 kwaliteit is eeen heeeeeeel stuk minder dat DV kwaliteit die menig minicam aankan.

Een slordige 200eur. Nu zitten we met een DCR-TRV25E een kleine miniDV. Van kwaliteit geen klagen, maar iedereen weet wel hoe lastig kleine camera's kunnen zijn als je stabiel beeld wilt.

Edit: Anders kan ik wel de analoge in gebruiken om op te nemen via de miniDV. Ja ik weet het ideaal is anders (beperkt budget), maar een grote camera heeft mijn inziens wel wat voordelen.

€ 200 is veel te veel voor een systeem dat niet meer van deze tijd is. Er zijn soms wel aanbiedingen van wat zwaardere dv-camera's voor weinig geld. Voor ruim € 300 zijn er vaak al modellen van bekende merken waarvan het model veranderd is. Ga daar dan voor kijken. Doe het tot die tijd dan met je kleine camera. Eventueel kun jer daar nog iets zwaars aan hangen om meer stabiliteit te krijgen.

Welja een kortfilm. Het nadeel is bij de huidige camera dat ik niets handmatig kan instellen.

Wil je die DCR-TRV25E misschien verkopen? Ik ben op zoek naar dit type voor niet te veel. Groet Marco

Verkopen? Nu al... Die doet nog goed dienst hier hoor. :lol: