Camino in Dutch!

Zoals al eerder aangekondigd is er nu een internationale editie van Camino 0.8 te donwloaden op http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/camino/releases/Camino-0.8-MultiLang.dmg.gz .Zo kan je Camino ook in het Nederlands gebruiken. :D

[quote:ff284054da="Dirk Petré"]Camino 8.0 [/quote:ff284054da]

0.8 naar wij dachten :wink:

Foutje is al gecorrigeerd. :wink:

Het is vertaald in het Vlaams, zo te zien. Awel, ook voor een Nederlander goed te begrijpen...Wel ff wennen.

Tof! 8) Het maakt eigenlijk wel niet zoveel verschil uit ...

Tot nu toe gebruikte in de Engelstalige versie, nu dus de Nederlandstalige.

Vermits ik reeds de Engelstage versie staan heb in mijn “Applications” folder heb ik een nieuwe folder aangemaakt in de “Applications” folder met de naam “Camino Dutch” en daar het nieuwe bestand in gestoken. Toen ik de Nederlandstalige versie wilde starten kreeg ik de foutmelding dat maar één Camino versie op hetzelfde moment actief kan werken. Na afsluiten van de Engelstalige versie en het opstarten van de Nederlandstalige versie zag ik dat Camino mooi al mijn “Bladwijzer menu” en “Bladwijzerbalk” overgenomen heeft :smiley:

Camino is goede software! Als Safari RSS uitkomt zal ik misschien terug overstappen. De huidige Safari vind ik wel véél mooier dan Camino maar is niet stabiel genoeg (ik bezoek vaak www.tweakers.net).

Tab-browser (Apple toets + T in Camino) vind ik veel overzichtelijker, zeker omdat Apple toets + tab (in tegenstelling tot Windows) je enkel kan gebruiken tussen verschillende programma’s en niet tussen verschillende vensters van een bepaald programma. Onder Windows ben ik fan van Opera :slight_smile:

Als ik goed geluisterd heb naar Steve Jobs dan zou Safari RSS wel tab-browsing van RSS toelaten, hopelijk ook voor gewone browser vensters :slight_smile:

[quote:bb0485bd20="Mac Marcel"]Het is vertaald in het Vlaams, zo te zien. Awel, ook voor een Nederlander goed te begrijpen...Wel ff wennen.[/quote:bb0485bd20]

Hoe kom je daarbij? Hoe merk je dit?