Camping Internet

Ik heb nu internet op de camping maar natuurlijk is de verbinding niet grandioos. Als ik de HD trailers wil bekijken met de nieuwe codering dan blijft hij op zo'n 15% hangen en dan wilt hij niet meer verder. Volgens mij ligt dat aan een of andere instelling van quicktime welke moet ik dan doen en hoe weet ik hoeveel kbps ik heb? Bij netwerkhulp progamma staat er bij verbindingssnelheid 10 mb maar is dat dan ook 10 mbps en hoeveel kbps is dat dan? Hoop dat iemand mij kan helpen om de prestaties te verhogen.

die 10mbps is de snelhied tussen jouw computer en het accespoint, niet de snelheid van je verbinding met het internet (mocht je willen)

kijk eens bij www.speedtest.nl

die snelheid stel je dan in bij systeemvoorkeuren/quicktime/streaming

[bewerk]
en zet gelijk even een foto hier, van jezelf in campingsmoking op een klapstoeltje in de zon met een biertje voor de stacaravan :stuck_out_tongue:

download 16,0 kb.ps upload 5,9 kb.ps Dat kan je niet aangeven bij quicktime is vanaf 28,8/33,6 kbps maar dan modem en heb nu in de ethernet connection zitten.

Ja de vakantie kan beginnen heb helaas geen digicam hier maar geloof me het werkt prima.

vrij lousy snelheid dus maar als je de snelheid op de laagste waarde zet (modem) dan krijg je vaak kleinere filmpjes te zien, maar dat geeft dan waarschijnlijk minder problemen.

heeft dan niet zoveel zin om HD trailers te gaan bekijken op die manier.