Canon IP4000 printer

Hallo,

Er komt waarschijnlijk hier thuis binnenkort een Canon IP4000 printer. Deze printer is zowel draadloos als mét draad verkrijgbaar en hier komt dan een draadloze.

Nou is mijn vraag of deze printer óók mét draad gebruikt kan worden maar tegelijkertijd ook zónder draad.
Het betreft een Imac G5 die dan draadloos gaat en een G4 Quicksilver die dan met draad gaat.
Kan dit?

Graag hoor ik het!

Mvg,

Dirk

Dan koop jij dus de IP4000R. De IP4000 welke ik heb is helaas niet draadloos, dus of beide optie's samengaan kan ik je helaas niet vertellen. Verder een puik printertje, mooie foto's en errug snel.

[quote:d01aab0a44="paddy"]Dan koop jij dus de IP4000R. De IP4000 welke ik heb is helaas niet draadloos, dus of beide optie's samengaan kan ik je helaas niet vertellen. Verder een puik printertje, mooie foto's en errug snel.[/quote:d01aab0a44]

Pardon, het is dus inderdaad de IP4000R.

Yep werkt als een huis. Ik heb hem zowel via draad als via WIFI draaien. Echt een van de beste printers die voor deze prijs is uitgebracht. Veel plezier ermee, JD

Ik heb een IP4000R. Prima printer, alleen het draadloos printen verloopt niet geweldig. Vaak is de printer niet te vinden als ik wil printen en als ik een grote printopdracht geef, blijft hij halverwege hangen. Deze problemen heb ik niet als ik met USb kabel print. Voor lopig dus maar met een kabeltje. Als iemand weet wat het probleem is, dan hoor ik het graag.

Ik lees positieve maar ook een negatieve reactie... Hoe meer reacties, des te beter kan ik een representatieve indruk krijgen van de Canon IP4000R. Dus graag hoor ik de reacties!