Canon ip4200 vraag

Hallo,

Voor degene die ook een Canon ip4200 hebben of het antwoord op mijn vraag weten;

Kan ik A4 in de onderste lade plaatsen?
Zo ja, hoe? Krijg hem namelijk er niet fatsoenlijk erin en in de handleiding staat ook niets fatsoenlijks!

Gr. frank

Ja dat kan, er zit een mechanisme waardoor je de onderste lade kan uittrekken en dan kan er a4 in. hij wordt hier door echter wel zo lang dat hij er een stukje uitsteekt aan de onderkant, maar als de paperguide uitstaat is dit geen probleem. er zit een geleider die je kan uittrekken, als je de lade er uit hebt gehaald, dit moet niet al te moeilijk te vinden zijn... verder staat dit ook beschreven op de online handleiding die is terug te vinden bij de geinstalleerde software, en in het boekje. succes

[quote:ff938ea636="demandiebakt"]Ja dat kan, er zit een mechanisme waardoor je de onderste lade kan uittrekken en dan kan er a4 in. hij wordt hier door echter wel zo lang dat hij er een stukje uitsteekt aan de onderkant, maar als de paperguide uitstaat is dit geen probleem. er zit een geleider die je kan uittrekken, als je de lade er uit hebt gehaald, dit moet niet al te moeilijk te vinden zijn... verder staat dit ook beschreven op de online handleiding die is terug te vinden bij de geinstalleerde software, en in het boekje. succes[/quote:ff938ea636]

He bedankt man! ik had al aan dat dingetje liggen frutselen maar nog niet ermee geschoven!

HAHAHA best handig zo!