Canon IP5000 (en IP4000) printers.

Wat is nu het verschil tussen de IP4000 en de IP5000 precies?

Als ik ze vergelijk op de Canon site dan zie ik alleen het verschil tussen de resolutie, maar ze gebruiken wel dezelfde inktpatronen. Verder heeft de IP4000 USB + Parallel en de IP5000 alleen USB (USB 2)?

Verder valt het me op dat je volgens Canons website bij de IP4000 wel Mac CD-print software krijgt, en bij de IP5000 niet?

En dan de kleur… de IP5000 is wel iets mooier omdat ie zwart is.

Vraag dus aan de IP5000 gebruikers: Krijg je er nu wel of niet die CD-print software bij, en aan de IP4000 gebruikers: is de USB aansluit de trage of de snelle versie?

hoi h4ns,

ik heb een IP5000. de cd-print software zit er wel bij. alhoewel ik persoonlijk die niet gebruik
omdat ik Magic mouse Discus 3.12 gebruik (kan ik en de cd/dvd mee printen en een hoesje) :wink:

Verder verschil is dat de IP5000 1 picoliter inkt gebruikt, de andere printers 2 picoliter

ik ben er zeer content mee, en hij is supersnel met printen.

Groeten,

Marcel

Ik heb de 5000 en die bevalt perfect en is ongelooflijk zuinig. De IP5000 heeft 1 picoliter druppeltjes en de 4000 2 picoliter. Erzit gewoon Mac software bij om cd's te beprinten en verder is alles in te stellen. Erg gemakkelijke software. Ik zou voor de 5000 gaan.

ik heb de ip4000 en ben er ook zeer te vreden mee, zover als ik kan zien heeft de ip5000 ook een usb 1.1 verbinding... zie voor deze info http://www.alternate.nl

ik begrijp alleen niet wat je bedoelt met dat de ip5000 alleen in het zwart is, de ip4000 is toch ook gewoon zwart… die van mij tenminste wel :smiley:

edit : om ook maar even antwoord te geven op je vraag, ik merk niks van een langzame verbinding. volgens mij hebben maar zeer weinig printers usb 2, correct me if i’m wrong