Canon IP5000 fotopapier vraag

Ik ga op regelmatige basis voor een klant 50 prints A4 op glanzend fotopapier maken met de Canon IP5000. Weet iemand of dit materiaal met de duplex methode ook op de achterant te printen is? (wat tekst een logo'tjes) Dit is het materiaal wat ik in gedachten heb:

http://www.pixmania.nl/nl/nl/134977/art/canon/glanzend-fotopapier-sg-10.html

Als iemand andere suggesties heeft hoor ik het graag, kwaliteitseisen zijn redelijk hoog en papier mag ook niet te slap zijn, min 200 grams.

De enige reden die ik kan verzinnen om niet op de achterzijde te printen is dat daar wel eens teksten staan. De merknaam in een patroon bijvoorbeeld. Hou daar wel rekening mee.

Fotopapier is vaak maar aan 1 kant glanzend. Allicht is het daarom dat TonE zich zorgen maakt.

Ik heb ook nog nooit fotopapier gekocht (en gezien) dat aan beide kanten te bedrukken is…

Ja klaus dat klopt, ik heb in het verleden bepaalde soorten papier met Epsons in gebruik gehad waar op de achterkant de inkt niet wilde pakken/drogen. Zels na uren kon je het er zo vanaf vegen.

En vwb merknamen op de achterkant, dat is toch alleen bij fotografisch papier?, weet iemand hier iets meer over?

er bestaat wel dubbelzijdig te printen fotopapier, dat kan dus ook alleen maar als het op de verpakking staat. In elk ander geval droogt het idd niet, en zit je printer van binnen in no-time onder de inkt....

je moet duplex fotopapier hebben, is bij de groothandel gewoon te koop.

Dankjewel Marloez & Guus, ik ga hiernaar op zoek.

Ik heb van Mediamarkt Konica 10x15 dubbelzijdig fotopapier en werkt perfect! Neem aan dat dat ook in A4 is te krijgen!