Heeft iemand de Canon Pixma mp600r al onder Leopard draaien? Ik zie op de site van Canon dar de printer drivers wel geschikt zijn voor 10.5, maar de scanner drivers nog niet. De MP navigator is nog niet geschikt voor 10.5 of zal die stiekem wel werken onder Leopard?
ik heb de Pixma MP800 en MP navigator en beide werkend onder Leopard zonder enige aanpassing.
Heel mooi, die software zal niet of nauwelijks verschillen van de 600r. Dank je wel!
Ik heb een Pixma MP600 werken in Tiger, maar ik vond de bediening van de scanner niet zo jofel, gebruik nu dus VueScan. Om dat werkend te krijgen moest ik wel een bestandje aanpassen, maar de instructies op de VueScan site waren erg duidelijk en het was zo gefixt.
ja toevallig eergisteren gekocht en draait perfect wirelles en usb en met de cd werken alle drivers
Vorige week een 600r gekocht werkt in een keer onder leopard.
eerst printer afstellen (hardware matig op de printer)
Dan software installeren
vervolgens aan USB koppelen
weer loskoppelen indien gevonden
en vervolgens laten zoeken via het printer menu naar draadloos geval (heeft het mac adres nodig daarom eerst via usb)
Dus alle hersencellen op non actief en doe het exact zoals in het boekje staat en het werkt! (kost mij ook altijd moeite)
zelfs scannen werkt draadloos!
suc6!
Allemaal enorm bedankt voor de reacties. Voor mij zijn er nu geen redenen om niet over te stappen naar Leopard.