Canon S820 problemen

Ik heb een Canon s820 printer aan mijn iBook (systeem 10.3.3.) hangen maar er komen alleen maar wazige foto's uit m'n printer. Zou dit door een verkeerde driver komen (heb alles up to date) of door een hardware fout in de printer (hij is al twee jaar oud)? Heb wel eens gehoord dat Canon en Apple niet altijd goed samen gaan.

Ik had er al eens een bericht over gepost maar zonder succes.

Iemand een idee?

Thanx

Printkop diep reinigen in BJprintultility. En hoe staat het met de inkt? Epson en Apple zouden wel goed samen gaan, maar heb met mijn Epson alleen maar ellende gehad en ben met m'n Canon S630 heel tevreden. Nooit problemen mee, was ook perfect onder OS 9.

Heb de printkop gereinigd, alle inkt patronen vervangen en alles opnieuw geïnstalleerd. Ik heb het sinds de update naar 10.3.

Misschien moet je de koppen van je printer eens uitlijnen. Ik heb dezelfde printer en het werkt prima onder OS/X.

[quote:b35c8e48a5="maulin"]Misschien moet je de koppen van je printer eens uitlijnen. Ik heb dezelfde printer en het werkt prima onder OS/X.[/quote:b35c8e48a5]

Heb ik ook al gedaan. Geen succes. Welke versie van OSX gebruik jij?

Momenteel gebruik ik 10.3.3, maar ook met vorige versies heb ik geen problemen gehad. Heb je een upgrade naar 10.3 gedaan of een schone installatie ?

[quote:0c34debb3c="maulin"]Momenteel gebruik ik 10.3.3, maar ook met vorige versies heb ik geen problemen gehad. Heb je een upgrade naar 10.3 gedaan of een schone installatie ?[/quote:0c34debb3c] Een upgrade, hoezo?