CanoScan Lide 50

Heeft iemand enig idee hoe ik direct in Acrobat 6 Pro kan scannen via het menu import?

De scanner wordt niet herkend door Acrobat, wel bjvoorbeeld door PhotoShop CS of ReadIris 9

Mag ik vragen waarom je via Acrobat wil scannen? Je kan via Photoshop scannen zeg je, als je dat doet en je scan vervolgens opslaag als PDF kan je je scan openen in Acrobat. Ik heb een CanoScan Lide 80 maar volgens mij werkt die exact hetzelfde.

Voor zover ik weet, zijn de Canon Lide geen scanners die TWAIN ondersteunen, en hebben een eigen driver. Vandaar dat het in PS wel werkt , maar in een boel andere programma's niet.

(Misschien is dit ondertussen ook al veranderd, en ondersteuenen ze ondertussen wél TWAIN, maar was in ieder geval wel zo)

Er zijn gewoon toch mensen die in andere programma’s willen scannen, in ieder geval wordt de Canon Lide 50 wel ondersteund door Vuescan :

http://versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/7610

Geen fraaie oplosssing, eerst die scanner kopen, dan nog eens Vuescan aan moeten schaffen omdat je in bepaalde programma’s niet kan scannen, maar voor wie het nodig heeft ,het werkt wel.