Canyon wireless router

Ik heb vandaag een Canyon wireless router gekocht om mijn Darytek Vigor 2200E te vervangen. To nu toe heb ik het echter nog niet aan de praat kunnen krijgen...

Ik heb een Planet ADSL comfort abonnement en ga ervan uit dat ik mijn verbinding via PPTP moet opbouwen (zelfde als bij vigor router). Welke instellingen moet ik hebben voor: pptp account, pptp password, host name, service IP address, my IP address, my subnet mask, connection ID enz.

Kan iemand mij op weg helpen of heeft iemand deze router al aan de praat gekregen?

Groeten,

Merijn

Ik heb deze router gisteren ook gekocht en het werkt. Ik heb een kabelverbinding met Casema via PPPoE. Heb jij toevallig ook de USB Adapter van Canyon gekocht. Deze krijg ik dus niet aan de praat!

Ik heb de CN-WF506 aangeschaft en heb 'm nog niet aan de praat... Ik heb wel een airport signaal

Je hebt gewoon van Planet een brief gekregen met al die info die jij nodig hebt hoor..

pptp account: je gebruikersnaam,
pptp password: duh ;),
host name: indien niet vermeld, zelf verzinnen,
service IP address: IP van je modem 10.0.0.138,
my IP address: IP van je router 10.0.0.150,
my subnet mask: die had je al…maar staat dus ook in die brief,
connection ID: euhm…geen id…gewoon leeg laten :stuck_out_tongue:

Good luck! :slight_smile:

Bedankt voor de reacties.

Ik heb het nu aan de praat gekregen door de wireless router achter de vigor 2200e te zetten en de wirleless router in te stellen op dynamic IP (met het IP adres van de vigor).