capture content window

ik wil de content van een heel window grabben(screen shot). dus ook als de inhoud van het window 1 meter lang is! in os9 lukte mij dat wel met "screen catcher" hoe krijg ik dit voor elkaar in osx? :x

Onder OS X 10.2 is daar ook een programma voor. Omdat ik nu niet achter een mac zit kan ik het niet snel opzoeken. maar het zit bij programma's / utilities, iets als screen capture of zo, je vindt het wel.

ja dat heet grab maar die krijg ik niet aan de praat zodat een groot window kan grabben

het heet Snapz Pro X heel handig

ook geprobeerd maar zie de funktie niet die alle content grabt

command + shift + 4 (de 4 boven de letterkes!!) en dan spatie.

dan krijg je een fototoestelleke.

klik dan op het venster.
afbeelding staat dan op bureublad als pdf

Volgens mij wil hij een totaalmap met desnoods honderden files kunnen grabben zodat er niets wegvalt als bij een normaal screenshot.

Een oplossing ken ik echter niet.

[quote:d167b803c2="boesboes"]command + shift + 4 (de 4 boven de letterkes!!) en dan spatie.

dan krijg je een fototoestelleke.

klik dan op het venster.
afbeelding staat dan op bureublad als pdf[/quote:d167b803c2]

En als je eerst control+command+shift+4 en dan spatie doet, dan plaats hij het in het klembord, en krijg je geen pdf-bestand op je bureaublad

(werkt met alle combinatie’s)

dat met dat command + shift + 4 (de 4 boven de letterkes!!) en dan spatie werkt natuurlijk alleen grab je alleen wat zicht baar is en niet wat nog verborgen zit in de rest van het scherm (dat gedeelte wat je ziet als je verder scrollt)

ik wil de rest ook in een keer meegrabben

euh meegrabben?
ja meegrabben!

Volgens mij is dat niet mogelijk? wel dan? is er in Snapz Pro geen instelling zodat het wel gaat?