capture van camera met lacie HS wil niet (ZIE VIDEOBEWERKING

Heel gek opeens wordt mijn camera niet meer gezien als ik m'n lacie er bij aangesloten hebt Lacie 160 GB zit op een 800 firewire en camera op een 400 eerst had ik geen probleem en nu opeens wil het niet meer. Als ik de lacie aansluiting weg haal dan wordt mijn camera wel weer gezien ??? Dit begon zomaar opeens !! gatverdikke mie

IK DEZE VRAAG ONDER VIDEOBEWERKING GESTELD DUS DEZE KAN WEG !!

Vreemd, maar is die LaCie HD van jou alweer in orde? er waren toch enkele problemen mee naar aanleiding van het vorige draadje?

Ja die is keurig omgeruild net wat ik zeg als ik hem uitdruk dan is er niet loos Misschien moet die nog een keer omgeruild worden ?? Leuk die lacie's

Het hoeft niet aan de LaCie te liggen, het kan ook aan de camera liggen, heb er al een keer een draadje over gelezen, bepaalde types kunnen af en toe een probleempje veroorzaken, of heb je het systeem net geupdate?.

Nee geen systeem update gedaan en mijn camera is mv600 canon Zal even zoeken

Nou waar blijven de mensen met verglijkbare probleem Ik ben van plan om m'n systeem opnieuw op te zetten want enigste wat ik gedaan hebt is paar securety updates gedownload. Misschien ligt daar aan ik wil toch graag weten waar het ligt mijn mac of lacie of de camera

Stel deze vraag eens in het forum onder beeldbewerking misschien dat je daar meer reactie's krijgt over het probleem met je camera.etc. Een security update kan naar mijn inzien geen probleem veroorzaken n.a van dit probleem.