Cardreader voor de ipod gezocht!

Ben je opzoek naar iets en je kunt het niet vinden. Gebruik dan deze topic om een zoek opdracht te plaatsen. Met z'n allen zien we immers veel meer.

Ik zelf ben opzoek naar een cardreader voor de ipod die XD kaartjes kan lezen.
Waarschijnlijk bestaat hij nog niet maar zodra iemand er lucht van krijgt zou ik het graag horen.
Alvast bedankt! :stuck_out_tongue:

Cardreader i.c.m. iPod, dat werkt toch sowieso niet goed? Ik begreep dat iPod snel leeg is, en omdat er maar 1 poort is, kan je niet opladen en tegelijk kaartjes inlezen. Ik zoek dus een (CF) kaartlezer voor iPod waarmee je tegelijk iPod kan opladen. t ding hoeft dus ook niet op batterijen te lopen) - beter van niet eigenlijk

http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=&Section_Id=201706&pcount=&Product_Id=162459&Section.Section_Path=%2FMobieletelefoons%2FiPodaccessoires%2F

Volgens mij is dit wat je zoekt.

Greetz

Die kan dus geen xD kaarten lezen....

[quote:4851d36453="aperitivo"]Cardreader i.c.m. iPod, dat werkt toch sowieso niet goed? Ik begreep dat iPod snel leeg is[/quote:4851d36453] Valt reuze mee, de kaartlezer heeft zijn eigen accu's, dus het is alleen de kracht an het schrijven van de iPod dat stroom kost. Ik heb hem zelf, en gebruik hem geregeld als ik een weekendje weg ben...

Valt mee? Intressant, elders staan nl. slechte besprekingen die me ervan weerhouden er ook een te kopen. In theorie is het de ideale oplossing, iPod gaat toch al altijd mee. Kan je ons wat meer laten weten? Snelheid, hoe groot zijn je foto's, welke kaartjes gebruik je (de mijne zijn 2-3MB, 256 MB CF kaartje)?

Dan moet ik eens de snelheid e.d. eens gaan bij houden... Maar dat gaat momenteel niet, want mijn iPod is terug naar Apple...

Ik gebruik in ieder geval de 40 speed CF kaart van Lexar, 512 mb…
mijn foto’s zijn tussen de 3 en 3,5 mb per stuk.

[img:4673a9144d]http://www.parsonsfoto.com/lexar/512_40x_prof.jpg[/img:4673a9144d]

Ik bedoel, kan je er op wachten of is het echt niet te vergelijken met uitlezen op de mac zelf. Zo'n 512 MB kaart, duurt dat een half uur, of sneller? Overigens, ben ik nou de enige met een dik 2 jaar oude iPod (eerste model) die het nog uitstekend doet, en dat bijna elke dag??

[quote:f32410e38b="aperitivo"]ben ik nou de enige met een dik 2 jaar oude iPod (eerste model) die het nog uitstekend doet, en dat bijna elke dag??[/quote:f32410e38b] 3e generatie iPods kunnen niet zo goed tegen meerdere valpartijen op een stenen vloer vanaf 2,5 meter hoogte heb ik ontdekt....

( 1e & 2e generatie waarschijnlijk ook niet… :stuck_out_tongue: )

Maar bij mijn weten duurdt het uitlezen van 512 mb minder dan een kwartier…
durf niet precies te zeggen hoe lang, ik leegde hem meestal wanneer ik een
kans daartoe had, dus vol was de kaart bijna nooit…

[quote:c3a202a2a9="unSOUND"]Die kan dus geen xD kaarten lezen....[/quote:c3a202a2a9]

xD is te recent, waardoor er nog maar weinig cardreaders voor zijn. Wellicht een tip: er zijn Compact Flash - xD adapterkaartjes te krijgen.