Casema verhoogt prijzen voor internet!!

Beste klant,

Er is de afgelopen periode hard gewerkt aan de kwaliteitsverbetering van de dienstverlening. De online klantenservice is vernieuwd. Er is een nieuw en ultramodern internetplatform in gebruik genomen en alle klanten kunnen nu profiteren van een aanzienlijk verhoogde snelheid voor Wanadoo Cable Broadband Basic en Premium. Vanaf 1 juli a.s. wordt als gevolg hiervan voor alle klanten de prijsstijging van kracht die vanaf 1 april al geldt voor alle nieuwe klanten van Casema. Met Wanadoo Cable heeft u nog steeds de voordeligste en beste keus gemaakt voor breedbandinternet.

Hier staan de nieuwe prijzen http://internet.casema.net/productzone/persbericht.php

Kan iemand me vertellen wat eerst het bedrag was?
Kben van plan om te switchen van internet provider, welke kan ik het beste nemen? Ik wil een vast bedrag per maand voor ongeveer ? 30

Dennis

Het Basic-pakket was 29,95 euro en is nu dus naar 32,95 euro gegaan. Ik ben erg tevreden over de snelheidsverhoging en vind de prijs prima! :)

Premium pakket was zo'n 45 euro, nu 49,50. Helaas vond Wanadoo het niet nodig om hiervan de upload te verhogen...

Download is wel oke