cd brande met ibook g4

hoi

Met welk programma kan een cd brande het is een cd voor een filmpje op te zetten. Maar ook nog wat muziek, althans het clipje is het belangerijkste.

Somebody can help me? :slight_smile:

GEEN!

Gewoon in de Finder rechtermuisknop doen en “maak een Brandmap aan” ofzo. In die map sleep je alles wat je wil branden en dan brand je de cd. Klaar is kees.

Moet het filmpje ook nog afspeelbaar zijn in bijvoorbeeld een DVD speler? Anders gewoon een CD in je drive prakken, bestandje d'r op slepen en het CD icoon op de prullenbak slepen (dat verandert dan in een brand-icoon). Dan heb je een data-cd. Moet 'ie afspeelbaar zijn, dan kan je misschien met iMovie ofzo aan de slag. Anders Toast, maar dat wordt niet standaard meegeleverd is kost geld :wink:

oke ik vlog de instructie is van pietjepuk en nikita:

steekt een cd in het station en het het lukt :slight_smile: gwn een vesntertje van de cd waar ik alles naar toe sleep, Dat was me nu een simpel :slight_smile:

Hartelijk dank voor jullie hulp :wink:

Ja he :) Nog makkelijker dan die Wizard-cd-branden in XP (die eerst alles naar een tijdelijke locatie gaat kopieeren :? )

Joooohh, en nu nog een brand programma met ingebouwde spellingscontrole!!!

Joh, gooi 't op z'n leeftijd :wink: (ik mag hopen dat je niet mijn post bedoelt)...

[quote:0e7df562fd="Nikita"]Joh, gooi 't op z'n leeftijd :wink: (ik mag hopen dat je niet mijn post bedoelt)...[/quote:0e7df562fd]

je mag toch aannemen dat iemand van zo’n leeftijd midden in de spellingsregels verkeert… en oke, ook midden in de sms-cultuur (oh wat klink ik nu oud en zeurkous :-)).

Volgens mij weet het gros niet meer dat 'sgool' en 'egt' geen goed Nederlands is hoor... Triest :cry:

Uiteindelijk krijgen die broekpoepers toch hun zin wel. Over een jaar of tien zijn woorden als 'egt' en 'sgool' zeker in de van Dale te vinden. Triest, inderdaad. :x

Onder het mom van verbastering... :?