CD brander SCSI/Firewire aansluiting - Mogelijk en aan te raden?

Beste mede forumleden,

Nog steeds ben ik op zoek naar een CD brander die ik voor zowel mijn Roland VS890 harddisk recorder, alswel voor mijn iMac G3 kan gebruiken.

2 CD branders wil ik vanwege ruimte en vooral prijs zien te vermijden.

De Roland heeft echter een SCSI aansluiting dus zal ik een CD brander met een aansluitingsmogelijkheid/kabel voor zowel SCSI als Firewire moeten hebben.

1. Is dit mogelijk?
  2. Met welke CD brander voor een redelijke prijs?
  3. Is het aan te raden?

Benieuwd naar respons.

Groet,

MacAndreZ.

Als ze nog te krijgen(anders een los scusi kastje en een losse cdbrander zonder omhulsel) zijn koop dan een ongetwijfeld goedkope losse scsi CD brander en er een scusi naar firewire converterkabel zoals van bv belkin erbij. [url=http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=1&Product_Id=100393]belkin link[/url]

Dank voor de tip. Welke scsi CD brander is aan te raden? Iemand van een Mac reperatie bedrijf zei dat ze iets dergelijks niet aanboden, omdat het risico's kan inhouden(?).

Ben er nog steeds niet aan toegekomen! Ik hoor ook zulke enorm tegengestelde berichten. Tenminste voor zover mensen/bedrijven er al ervaring mee hebben. Verder nog iemand tips en ervaring met iets dergelijks, voordat ik de knoop definitief doorhak?

Ik gebruik al jaren een Plextor scsi-brander en een Adaptec-scsi-kaart, en die werken onder OS 9 en OS X prima. Waarom scsi een probleem zou zijn... ik zou het niet weten!

Omdat je geen adaptec pci-scusi kaart in een iMac kunt zetten. :wink: