CD Brander Stopt Ermee

Hallo Mijn probleem is het volgende ik wou vandaag mijn project naar een cd branden om hem naar de drukker te brengen maar mijn cd/dvd brander leest mijn lege cd niet. ik werk met imac 17" G4 1Ghz OSX 10.3.4 . gisteren was het nog goed. leest dus wel een volle cd schijf gecotroleerd volumme bevoegdheden hersteld ed maar niets werkt. werk dus met de ingebouwde pioneer cd/dvd brander orgineel

wat is er aan de hand

welk merk cd recordables gebruik je?

Ik zou een andere cd-r proberen, wellicht had je te maken met een defect exemplaar. Het lijkt me, gezien de door jouw verrichtte handelingen, enigszins voorbarig om te concluderen dat de recorder defect is.

Overigens is het voor het wegbrengen van <<projecten>> naar de drukker aan te raden om een zgn. USB-stick te gebruiken. Buitengewoon praktisch indien je regelmatig bestanden ‘mee moet nemen.’
Succes.

Gebruik altijd lifetec van de Aldi en die zijn altijd goed gebruik ze al jaren en nog nooit een probleem mee gehad Heb momentyeel spul al bij de drukker gebrand via de laptop ibook maar het probleem is nog niet verholpen