cd- brander

hallo beste mensen . ik herhaal wel een vraag van eerder,maar ik kom er toch niet uit . zijn er mensen die ook een freecom brander bezitten? portable II cd-rw usb 4x 4x 24x toast 5 voor mac os x staat nu op mijn mac. maar nu de brander . welke diver heb ik nodig <type> voor de freecom portable II usb ? help mij aub . groetjes

ik heb een portable 1 8x4x32 de driver heb ik van www.versiontracker.com dit is geen driver welke door freecom is gemaakt, maar het werkt wel

:finder:

Heb ook zo'n ding.Kan me niet herinneren ooit een driver te hebben geinstalleerd.Alleen Toast. werkt gewoon.Plug an Play.

Ik ben tegelijkertijd met OSX overgestapt op firewire ipv USB, is een kewstie van een andere kabel. Ik had toen geen driver nodig en het branden gaat ook niet meer fout als ik ondertussen nog ff het forum wil bekijken. Hat was wel een duur kabeltje, maar de moeite waard.

ik gebruik de FreecomTravellerUSB driver 1.0.0 voor ijn portable I Werkt prima

te downloden via http://sourceforge.net/projects/freecom-usb-osx/

succes

Harry

Zag dat er toch een driver geinstalleerd is. de zg.Unofficial Freecom traveller driver USB 1.0.0.Dat is die van forgesource.net of die je bij versiontracker vind(zelfde)bij Freecom search.