Ik heb een rare vraag!
Ik download via nieuwsgroep vaak en veel series. Deze staan meestal(altijd) per cd online
Maar nu is mijn vraag kan ik die cd ook omzetten naar episodes? bijv 4 episodes per cd?
bvd
Ik heb een rare vraag!
Ik download via nieuwsgroep vaak en veel series. Deze staan meestal(altijd) per cd online
Maar nu is mijn vraag kan ik die cd ook omzetten naar episodes? bijv 4 episodes per cd?
bvd
Warrig verhaal, ik snap er niet al teveel van.
Ze staan niet per CD beschikbaar, het zijn .avi bestanden.
Dat heeft niks met een CD te maken.
Als je een veel bekeken serie hebt, dan volgt daar na elke 4 afleveringen, ook een DVD van op de newsserver.
4 afleveringen per DVD.
Wil je het zelf doen.
Dan download je 4 avi’s en gebruik je het programma BRAND (gratis):
http://burn-osx.sourceforge.net/Pages/Dutch/home.html
Wil je leuke menuutjes enz, dan kan je iDVD gebruiken.
Als ik je topic titel lees, wil je de 4 afleveringen apart hebben.
Download dan de afleveringen apart. Dat is makkelijker.
ik wil het juist net anders om,
Als je een seizoen download heb je vaak cd 1 t/m 6.
op deze cd’s staan in totaal dan 30 afleveringen bijvoorbeeld.
Maar ik ze juist los hebben dus per aflevering.
[quote:316336d6bf="Sciron"]Als je een seizoen download heb je vaak [b:316336d6bf]DVD[/b:316336d6bf] 1 t/m 6.[/quote:316336d6bf] Dan moet je even wachten op iemand met verstand van rippen. Volgens mij gaat je dat niet lukken, want het is een VIDEO_TS bestand. Als het wel kan, ben je er denk ik lang mee bezig. Dus begin maar alvast met de afleveringen los te downloaden....
Dan download je toch gewoon iedere aflevering afzonderlijk ipv die compilatie cd's?
(of bedoel je dvds ipv cds?)
[quote:312b080e48="Sciron"]Deze staan meestal(altijd) per cd online
[/quote:312b080e48]
Staan meestal met complete cd’s online
Hij bedoelt toch echt DVD's, al weet hij dat zelf nog niet. Ik kijk ook veel series en je kan ze los downloaden of per [b:5a0f47895c]DVD[/b:5a0f47895c].
Echte mannen downloaden nog gewoon LPs.
klopt ik bedoel DVD
Echte mannen betalen voor hun spullen.
Dan moeten ze de wet eerst maar eens aanpassen in Nederland.
[quote:aead803d46="Nietzman"]Echte mannen downloaden nog gewoon LPs.[/quote:aead803d46]
LOLz
[quote:b2f76cafd0="nookie"]Dan moeten ze de wet eerst maar eens aanpassen in Nederland.[/quote:b2f76cafd0]
True, gaat mooi zo met nieuwsgroepen 1.1mb per sec:D