CD +r/RW schijven ?

Hallo allemaal,

In dit forum wilde ik toch een prangende vraag stellen.
Ik heb namelijk een knallende ruzie achter de rug over het bestaan van cd +R/RW schijven.
Kan iemand mij vertellen of die bestaan, en zo ja waar die te krijgen zijn.
Bij mijn weten bestaan alleen dvd +/- R /RW schijven.
Ik ben benieuwd naar de reacties.
Alvast bedankt,

Willem.

CD+R(W) bestaat niet.

Stukje tekst van www.cdrfaq.org:

[i:616c56bcef]What are CD+R and CD+RW?

Simply put, they aren’t.

There is no such thing as CD+R or CD+RW. There are a number of different DVD formats, including DVD+R and DVD+RW, but so far CDs only have -R and -RW. CD formats with a ‘+’ in them (except for CD+G, which only defines the subcode channels of an audio CD) are usually typographical errors.[/i:616c56bcef]

OK un Sound,

Bedankt voor de reactie.
Mijn vermoeden wordt dus bevestigd.
n.b. ruzie met een IT man, of misschien juist daarom.
Wilde zijn ongelijk niet toegeven.
Vandaar deze vraag.

[quote:d2644005b0="william"]n.b. ruzie met een IT man, of misschien juist daarom.[/quote:d2644005b0] Genoeg IT mensen die dingen claimen, maar toch eigelijk zo weinig daadwerkelijk weten... :wink:

Een IT-er die "in de netwerken" zit, of HP-Unix servers beheert, of een accountmanager is, zal je met een willekeurig Office-vraagje doorgaans minder goed kunnen helpen dan de eerste de beste tikgeit.

netals systeem beheerders die op de ISP helpdesk vragen hoe ze hun tcp instellingen moeten wijzigen en waarom ze die moeten wijzigen.

He allemaal, :)

Bedankt voor de info.
Voorlopig zal ik “hem” wel even niet zien op I-Chat.
Hij begon mij te vertellen dat ik niet helemaal wijs was (en nu druk ik mij heeeeeel voorzichtig uit).
Dat is iets wat mij tegenstaat, maar voordat ik kan reageren had hij de verbinding al verbroken.
Kan je nagaan wat een instelling zo iemand heeft.

Willem.

Mocht je hem wel zien verschijnen, kun je hem deze link geven:

http://www.cdrfaq.org/faq02.html#S2-48

Dan komt hij gelijk bij het stukje wat ik quotte.

:smiley: