CD-RW BRANDEN OP JAGUAR STINKT!

i admit: ik ben een pc switcher en ik berouw het niet op één iets na: op pc kon il met Easy CD creator (direct CD) een RW formatteren (dit duurde 30 min) en daarna kon ik de RW als een gewone floppy of zip gebruiken, ik kon individuele folders toevoegen en wissen op de RW zonder probleem. Op Jaguar moet ik ofwel de ganse CD uitwissen als ik iets nieuws toevoegen wil, of moet ik sessies branden, wat ik haat. Ik wil m'n RW als een floppy gebruiken, zoals op PC. Roxio had wel een direct cd voor mac, maar die hield op met het systeem 8.5 geloof ik. Voor het ogenblik stapel ik RWs op RWs en 'dr komt geen eind aan. :cry:

lol :) neeh neeh neeh... een cd bakken onder windows xp is feest :).

Probbeer maar lekker roxio toast :slight_smile: als je em niet hebt mail me maar
elger@spymac.com” dan heb ik wel een versie om te proberen.

groeten.

roxio toast ken ik wel, maar zover ik weet kun je daar alleen maar sessies mee branden, nee? Kun je ermee een CD op voorhand formatteren om die als een floppy te gebruiken?

dit heb ik ook al eens (nog niet lang geleden) op dit forum gevraagd. Bleek dat dit op Mac niet lukt. Toast doet dit niet enkel het programma voor PC. effe wachten denk ik. :cry:

floppy! floppy? wasda voor een beest :wink:

Een floppy is een voorwerp dat je vindt als je in je tuin een put van ongeveer 2 km graaft, dan met het gevonden voorwerp naar een historicus loopt en die zegt dat deze rare digitale soort ergens is uitgestorven tijdens een of andere ijstijd.

Kan er naast zitten, maar dat maken ze mij toch wijs!!

Wat een flauwe berichten allemaal. ik wou dat het kon wat de forumopener vroeger wel op een PC kon. We moeten wel tegen ons "verlies" kunnen, toch?

Toch nog een tip: er is nu van iOmega een zip-drive van 750 MB beschikbaar :?

Ik ben het helemaal met de originele poster eens. Ik ben ook overgestapt van de PC, maar ik mis ook de functie om gewoon bestanden op en van een CD-RW te kunnen zetten vanuit de Finder (Explorer op de PC). Het is natuurlijk k.u.t. dat je niet gewoon even 100 foto's kunt bijvoegen op een CD-RW waar er al 2000 op staan. Nu moet je eerst de 2000 foto's die er al op staan naar je desktop slepen, de 100 nieuwe erbij zetten en dat het geheel opnieuw fikken. Beetje omslachtig...