cd wil er niet in. wordt er steeds weer uitgeworpen...

Dag dag,

Nog steeds onderweg, zojuist uit Bhutan gezet omdat we daar illegaal verbleven

Dit is weer eens fraai, net als ik een back-up wil maken van de tig-duizend foto’s kan ik geen enkele CD of DVD in de drive stoppen zonder dat hij een klein gek zoemend geluidje maakt en hem er weer uit gooit. Niks spinnende drive of zo, het lijkt wel of hij hem niet wil pakken?

Ik zoek me overal gek, maar vind alleen maar threads over mensen die zitten met een CD die niet meer eruit wil???

Verder bevalt ons 12" PowerBookje natuurlijk harstikke…

what to do…

Mailking

over onze trip
www.go.to/mailking

Hi, had dit enkele maanden terug ook met mijn PowerBook 1.25 80 GB Superdrive. Gelijk welke CD of DVD vloog onheroepelijk uit de superdrive. Laptop binen gebracht bij dealer voor nazicht en wat bleek, de Superdrive was stuk en moest worden vervangen!!! Gelukkig onder garantiehttp://forum.macosx.nl/posting.php?mode=reply&t=50505&sid=300c155e40e110ea34c84dc7036148d2#

Groetjes

Ok ik weet dat dit een raar antwoord is en vraag me niet hoe ik hier achter gekomen ben... Heb dit soms ook met mijn PB en als ik de cd ff aanwasem (zoals je met de zonnebril doen alvorens op te kuisen) op een willekeurige plaats neemt hij de cd wel aan...

Ik weet niet hoe dit komt en zou graag de reden weten, dus als er iemand is dat dit fenomeen kan verklaren… Ben benieuwd :wink:

Hoop dat dit je tijdelijk verder helpt,
Kenny

[quote:6b2ce548cc="Kenny"]Ok ik weet dat dit een raar antwoord is en vraag me niet hoe ik hier achter gekomen ben... Heb dit soms ook met mijn PB en als ik de cd ff aanwasem (zoals je met de zonnebril doen alvorens op te kuisen) op een willekeurige plaats neemt hij de cd wel aan...

Ik weet niet hoe dit komt en zou graag de reden weten, dus als er iemand is dat dit fenomeen kan verklaren… Ben benieuwd :wink:

Kenny[/quote:6b2ce548cc]

Leest de drive dan de cd, of je speeksel??

Wat denk je :?

Groetjes,
Kenny

[quote:ef25d7318b="Kenny"]Ok ik weet dat dit een raar antwoord is en vraag me niet hoe ik hier achter gekomen ben... Heb dit soms ook met mijn PB en als ik de cd ff aanwasem (zoals je met de zonnebril doen alvorens op te kuisen) op een willekeurige plaats neemt hij de cd wel aan...

Kenny[/quote:ef25d7318b]

Het zou kunnen zijn dat de laser wat vuil begint te worden, de driver al eens schoongemaakt?