CD wil niet mounten

Ik heb net Soldier of Fortune 2 binnen gekregen, maar als ik de CD in mijn Mac doe gebeurt er helemaal niks. Met CD 2 hetzelfde, hij wordt niet gemount, iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Mijn Warcraft 3 CD wil wel gewoon mounten. Is er een terminal commando om hem handmatig te mounten misschien?

Ik heb een PowerMac Dual 867 met Mac OS X 10.2.6.

Ik heb zo'n beetje heel de middag alles geprobeerd wat ik maar kon bedenken en heb uiteindelijk de Apple Store maar gebeld. Na nog een keer te zijn doorverbonden naar Technisch Support en daarna weer terug naar Apple Store gaan ze me een nieuwe opsturen. Ik hoop heel hard dat die wel werkt. ;]

Vraagje: Kan iemand eens kijken wat er gebeurt als je de Soldier of Fortune 2 cd's in een Windows machine doet? Mijn vader's pc zegt alleen dat de disk niet te lezen is namelijk, verder niks, maar ik weet niet of dat nu aan de cd's ligt (wat ik eigenlijk hoop) of dat dat zo hoort.. ;]

Ik heb ook ooit eens een CD gehad die het niet goed deed, heb hem toen omgeruild en de nieuwe werkte goed. Bij leek het of het gat niet in het midden zat.