CD zit vast in macbook pro

Er zit een cd vast in me macbook pro.Ik krijg hem er niet uit!!!

[quote:635c04fcb9="RafaelZinhagel"]Er zit een cd vast in me macbook pro.Ik krijg hem er niet uit!!![/quote:635c04fcb9]

probeer eens herstarten van je MacBook met muis/klikvlak ingedrukt, dus gelijk vanaf het opstarten…

Ik weet hoe je hem eruit krijgt,.. jij ook,.. als je de zoekfunctie op dit forum gebruikt.

Ai dat is niet zo best, kan je de inhoud van de cd wel zien? (verkennen)

Anders even naar de apple shop kunnen ze hem er wel uithalen

[quote:2cd0badd40="beammeup"]Ik weet hoe je hem eruit krijgt,.. jij ook,.. als je de zoekfunctie op dit forum gebruikt.[/quote:2cd0badd40]Heb de zoekfunctie gebruikt!!! Maar als ik 30.0000 hits krijg...heb niet de hele dag de tijd!!....e is meestal iemand wel aardig genoeg om gewoon het antwoord te geven!!!

[quote:aaa24c5495="RafaelZinhagel"][quote:aaa24c5495="beammeup"]Ik weet hoe je hem eruit krijgt,.. jij ook,.. als je de zoekfunctie op dit forum gebruikt.[/quote:aaa24c5495]Heb de zoekfunctie gebruikt!!! Maar als ik 30.0000 hits krijg...heb niet de hele dag de tijd!!....e is meestal iemand wel aardig genoeg om gewoon het antwoord te geven!!![/quote:aaa24c5495]

probeer eens herstarten van je MacBook met muis/klikvlak ingedrukt, dus gelijk vanaf het opstarten…

Gelukt!!!! waar heeft het aan gelegen dan?

Hij vond hem lekker en wou hem houden:P

[quote:171645ac12="RafaelZinhagel"]Gelukt!!!! waar heeft het aan gelegen dan?[/quote:171645ac12]

ik ben blij voor je…
waar het aan gelegen heeft, zou ik niet weten…
hangt er vanaf wat erop de CD staat…

ik heb het ook een aantal keer gehad, toen ik wat data en audio CDs had gebrand op een Windows Computer en in mijn iBook had gestopt… hij bleef maar draaien die CD, maar kon niet worden gelezen en kon er daarna ook niet zo gemakkelijk uit…

Je kan ook herstarten en dan de knop van de cd/dvd eruit drukken dan werkt het ook. (bij mij)

[quote:84151a4536="edward007"]Ai dat is niet zo best, kan je de inhoud van de cd wel zien? (verkennen)

Anders even naar de apple shop kunnen ze hem er wel uithalen[/quote:84151a4536]

verkennen is windows …

en niet naar de appleshop, maar herstarten met muisknop ingedrukt duh :stuck_out_tongue:
je kan toch niet voor ieder kleinigheidje met je powermac achterop naar de applecentre fietsen om m daar te laten herstarten met muisknop ingedrukt

start je mac opnieuw op, how de toetsen: alt, :apple: , o, v ingedrukt, de cd zal nu terug op je finder staan.