CD's branden - Meerdere malen branden

Hoi mede Maccers. is er iemand, (vast wel) die een Freeware programmatje weet en waar ik het kan downloaden om op CD-r schijven meer dan 1x te branden. Met het standaard mac brandprogramma schijnt het niet te kunnen maar er moet toch meer zijn dan dat. anders worden die schijfjes toch wel erg duur. Het gaat hier uiteraard natuurlijk wel om een programma voor ons geliefde OS X. Groeten Zodiack ;)

Het is geen freeware maar ik gebruik Roxio Toast Titanium en die loopt erg lekker onder OSX. Je zou dus ff kunnen zoeken op versiontracker naar Roxio of Adaptec  :D

Net geen freeware maar is wel een antwoord op je vraag:

http://www.macupdate.com/info.php/id/7949

En echt freeware is dit, maar daarvoor wordt je wel aangeraden het met Toast te gebruiken:

http://www.macupdate.com/info.php/id/9825

Succes!

Hoi, ik nog een keer. Zijn dit nou de enige 2 reacties op mijn verzoek? Ik had er toch wel iets meer van verwacht. Is iedereen zo tevreden over het standaard 'brand' programma of kopen jullie alles liever?

Groeten Z???diack

[quote:post_uid0="Zodiack"]Hoi, ik nog een keer. Zijn dit nou de enige 2 reacties op mijn verzoek? Ik had er toch wel iets meer van verwacht. Is iedereen zo tevreden over het standaard 'brand' programma of kopen jullie alles liever?

Groeten Z???diack[/quote:post_uid0]
hoe bedoel je? kopen is toch niks mis mee? vooral niet als je het beste brandprogramma koopt.
Je denkt toch niet aan jatten?
:stuck_out_tongue:

Jatten..? :D .

Via limewire vind je zo toast titanium… Ik jat niet maar doe aan file-sharing  :p

groeten

File-sharing is een leuk begrip als je iets maar af en toe gebruikt. Als mijn buurman een keertje mijn auto wil lenen is dat prima, maar als hij er elke dag mee naar z'n werk rijdt gaat er toch iets verkeerd.

Zelf gebruik ik Toast Titanium, geregistreerd, zoals de rest van mijn zakelijke software.

Er is een goedkoper alternatief, CD Session burner, zoals Gijs als zei… Voor $17 ben je van alle gezeur af. Toch een stuk vriendelijker geprijsd dan Toast.

Maar voor de 'gewone consument' blijft het toch verleidelijk, al die mooie dingen die Limewire te bieden heeft…

Toast titanium Lite is er ook nog.Lijkt me sterk dat je dat niet van iemand in je omgeving die een cd brander heeft gekocht kan "sharen".

[quote:post_uid0="jonnie"]Jatten..? :D .

Via limewire vind je zo toast titanium… Ik jat niet maar doe aan file-sharing :stuck_out_tongue:

groeten[/quote:post_uid0]
En betaal je dan ook voor een licentie van de ontwikkelaar van het programma?

filesharing? is dat in de meeste gevallen geen eufemisme voor illegale warez? :stuck_out_tongue:  :D

Ik vind dat als je het gebruikt voor een bedrijf en er dus geldt mee verdient je zeker de software gewoon moet kopen, jij verdient er tenslotte ook aan... en waarschijnlijk verdien je het dubbel en dwars terug....

Gebruik je het gewoon voor huis tuin, voor het maken van eigen cd, en verdien je er niets mee maar puur voor eigen gebruik, dan vind ik dat je best wel eens een software programma mag  gebruiken van lime… sommige zijn ook voor de gewone mens niet eens te betalen…
tenslotte kan je als je er erg tevreden over bent het weer aan je bedrijf aanraden om dit pakket te kopen, dus kan het ook weer als een soort reklame werken…
en als leerproces…

wat vinden jullie?

Laten we toch PROBEREN om dit soort discussies over 'gratis' software buiten het forum te houden! IEDEREEN weet waar hij het kan vinden. En iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat hij ermee wil. Het is niet cool of stoer om te laten blijken dat je weet waar je het kunt halen. Ik vind dat het uitwisselen van dit soort info het niveau van MacOSX.nl onderuit haalt. Ik stoor me enorm aan wijsneuzen die denken dat niemand anders de alternatieve wegen kent. Op ALLE kunstacademies in Nederland b.v. werken de studenten zelf met betere en nieuwere programma's dan de docenten en scholen. Tegen gratis kan geen enkele aanbieding op. ???

Wat een heftige discussie zeg, over jatten stelen en illegaal copiëren. Ik vroeg alleen maar een mogelijkheid tot een FREEWARE programma'tje ??? ??? ??? ??? Daar is toch niks mis mee? Zodiack

[quote:post_uid0="Zodiack"]Wat een heftige discussie zeg, over jatten stelen en illegaal copiëren. Ik vroeg alleen maar een mogelijkheid tot een FREEWARE programma'tje ??? ??? ??? ??? Daar is toch niks mis mee? Zodiack[/quote:post_uid0] [blush mode]Oeps. Sorry. Dat heb ik wanneer ik te snel lees en Freeware in de tweede regel niet zie staan. Ik ontsmet mijn klavier en scherm.[/blush mode] ;)

Zodiack en michelvdb: Jullie weten best dat dit niet aan jullie gericht is. Er is niets mis met Freeware. Maar als leden met termen als filesharing en limewire komen aandraven, krijg ik de kriebels. Binnen de kortste keren kan MacOSX ontaarden in een uitwisselplaats voor alternatieve software verzamelingen. Ik weet het: ik ben geen beheerder. Maar ik mag toch wel proberen om het netjes te houden?

Steve's Lovechild, je hebt helemaal gelijk. Zullen we het bij deze dan maar onderwerp maar afsluiten!!! Groeten        Z :) diack