Cd's rippen in Itunes

Als ik een cd in mijn pc stop (Windhoos) dan zou er volgens de handleiding van mijn ipod deze cd in 'bron' (source? Ik heb iTunes in het engels) moeten verschijnen en deze dan kunnen rippen. Alleen is het probleem er helemaal niets gebeurt als ik een cd in mijn pc stop...

bedankt!

Bart

Wordt de CD wel herkend door je computer? Kan je hem bijvoorbeeld met Winamp wel afspelen?

Zo ja: dan zou hij in iTunes aan de linkerkant moeten staan, in het lijstje waar je bibliotheken ook staan.

Ik kan de CD wel met windows media player rippen... Maar dan moet ik al die files omzetten... Dat is echt een kl*re werk....

Natuurlijk hoeft dat niet; je hebt iTunes om je het gemakkelijk te maken :lol: Ceck ff de instellingen: onder Edit->Preferences->General->On CD Insert kun je iTunes opdracht geven wat ie met een nieuw ingebrachte CD moet doen (laten zien? spelen? rippen?etc). Onder Importing kun je ook nog het e.e.a. zinnige instellen, ga maar eens kijken. De CD hoort iig idd in de linkerkolom -Source- zichtbaar te worden na inbrengen. Ik ga ervan uit dat je een gewone muziek cd gebruikt, en geen mp3 cedeetje, want dan werkt geloof ik het e.e.a. iets anders. Laat maar horen of het lukt...

T lukt niet, want dan moet ik iTunes de standaard muziekspeler maken, en dat wil ik niet.... :?

en waarom wil je dat niet?

schrik om evolutie te maken?

Omdat ik niet de enige gebruiker ben op deze computer... en 'de rest' wil windows mediaplayer..

Geef ieder gebruiker een eigen account. Tenminste wanneer je OS X hebt. Zo kan ieder zijn zin doen/krijgen.

:wink:

[quote:ebb19522ea="Bartjuuh"]Als ik een cd in mijn pc stop (Windhoos)...[/quote:ebb19522ea]

[quote:ebb19522ea=“michelvdb”]Tenminste wanneer je OS X hebt…[/quote:ebb19522ea]

Waarschijnlijk niet dus… :slight_smile: Maar dan is er natuurlijk wel een schone taak weggelegt… probeer de rest over te halen. Ik heb inmiddels ook al een stuk of 4 of 5 fanatieke Windows Media Player figuren weten te bekeren tot iTunes. :smiley:

windows gaydia player???

in wat voor tijd leven wij???

Nou, niet dat ze zo graag windows mediaplayer gebruiken, maar de meeste muziekfiles zijn .wma....