Cert. PDF naar zijn grootje?! (opgelost)

Beste Maccers, Sinds vanmorgen hebben we grote problemen met het vervaardigen van cert.pdf files. Hierbij zal ik zo een voorbeeldje plaatsen. (Als het uploaden weer lukt.)

De tekst wordt op een dus danige manier verhaspeld zodat het bijna niet meer te lezen is. Heeft iemand dezelfde problemen of ondervindingen en het liefst een oplossing? :x

ben benieuwd naar je voorbeeld, heb nog nooit problemen gehad met een certified pdf ( en die leveren we toch wekelijks uit)

Urbin, kan je s.v.p. een voorbeeldje plaatsen, en wat meer info over gebruikte programma's en versienummers?

Of PB / mail ons een bestandje. Zien is geloven :)

Urbin kijkt voetbal....??????

Zal het donderdag sturen. Anders hoop ik dat Ludo dit leest en hij dat bestandje van mijn desktop even wil pasten naar MacOSX.nl Wilde vanmiddag niet uploaden. Maar is knap fucked up. Veel werk naar de !@##$%^

Ludo doe jij dat even. :wink:

[quote:92fc03560e="Zora la rousse"]Urbin kijkt voetbal....??????[/quote:92fc03560e]

Huh! me kijkt Mac en open net de mail. :smiley:
Opgemaakt in Illustrator 10.0.1
In Quark geplaatst. En kleurgescheiden uitgedraaid met distiller 5.5(0)
het rare is dat mijn collega plots ook van dit soort rare streken heeft.
Nu staan de files op een server en was even bang dat dokter doom er over heen gefietst is, maar een normale Lowres maakt hij prachtig echt duf dit soort streken. zeker met een deadline in je nek.
Maar goed we komen er hopelijk wel uit anders wordt het nachtwerk. Maar ik vertrouw Illustrator niet voor de volle 100? die wil ook wel eens alle steunkleuren omzetten naar process kleuren.

Waren we nog maar een paar jaar terug met verzamelen op CD i.pv de hel meuk zo dusdanig voor te kauwen dat de drukkerij alleen nog maar het Cert.PDF door de rip ofwat te gooien.

Kan niet altijd mee zitten blijkt. Trusten. X :smiley:

heja

hier ff een bericht van de afd. onopgeloste problemen;

ze zijn er nog hoor!

maar 'k mot zegge het pdffen gaat vandaag weer ietsjes beter… sssst niet te hard anders gaat 't weer fout

DAMN

ik werd net gebeld door een drukker en je gelooft 't niet : DE INKT WAS OP!
(de dringende drukorder kan dus niet doorgaan) ppppfffffftttttt

zo ff stoom afblazen… :x

Are you serieus?! Damn wat een eikels ;) :P Licht toevallifg mijn aansteker op de zaak ? Je weet wel met dat vrouwtje erop? Damn !!!!

[quote:4980c15c73="Ludo"]zo ff stoom afblazen... :x[/quote:4980c15c73]

Dus jullie werken nog op stoom…?

Hij is de R vergeten. En ja de drukker zit in Polen.

Geen vrouwen en ook geen aanstekers hier...

see ya (doet licht uit en deur dicht)

Gevonden Lag op het Toilet. Morgen maar even een voorbeeldje sturen. PDF Pfffdffff.

Volgens je uit leg lijkt mij dit toch op een fontprobleem, heb je wel alle fonten ingesloten in je PDF?

We zullen anders wel wachten op je voorbeeld. 8)

PS: Van stoom kan je toch ook stroom maken? :lol:

Daar schroom ik niet van terug voorbeeld morgen. Lijkt idd net of de inkt op is. En stond in lettercontour. Zie en huiver. Ik heb er slecht over gedroomd vanacht.

Blij dat de inkt op is en de stroom stoom is. :wink:

Probeer het eens via Acrobat 6?

Misschien is dat wel de juiste oplossing Marco. Maar aangezien er geen investeringen worden gedaan. Moet ik roeien met de riemen die ik heb.

Zal het eens voor de 3’de keer voorleggen.
Wordt ook niet altijd waardeerd. Iets voor de derde keer vragen, maar goed.
Voorbeeld volgt.

Ok kleurgescheiden plaat Reflex een klein gedeelte natuurlijk. maar weet iemand hier de oorzaak van. Illustrator files willen niet meer door de distiller voor Cert.pdf LowRes geen probleem Rara?! :(

[img:196304fe53]http://www.urbin.demon.nl/voorbeeld.jpg[/img:196304fe53]

Je had dit gelezen? http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=16996&start=0

Het eerste stuk gaat over PDF verwerken en aanleveren. Ik heb jouw specifieke probleem onder OSX in ieder geval nog nooit meegemaakt.

Als de problemen zich bij een lage resolutie niet voordoen zit het probleem kennelijk in Distiller. Ik zou de Distiller-voorkeuren is wegknikkeren of eventueel Distiller opnieuw installeren. Misschien is de Enfocus plug-in de boosdoener kun je die meteen ook opnieuw installeren.