certified pdf is er al een versie voor osx

Is er al een osx versie voor het maken van certified pdf.....? :shock:

OS X versie van wat? Acrobat? Certified PDF maak je met de instellingen die daarvoor zijn (Distiller prefs) Acrobat 4 draait via Classic Acrobat 5 is native OS X..

ik vraag me dus af of er al programma's zijn die certified pdf kunnen maken in osx, in classic werkt acrobat certified niet, wel als je 9.2 gebruikt en opstart, maar als je wilt switchen naar osx wil je dit natuurlijk wel gewoon ook in osx maken.... dus ben ik op zoek naar programma's die dit dus kunnen...ik heb ze nog niet kunnen vinden...... :cry: :cry:

Van Enfocus customer support kreeg ik het volgende te horen op een vraag naar Certified PDF (reader):

[quote:6ee919b616]
Thank you for contacting Enfocus Software Support.

The next major release of the Enfocus products will have full native support
for Mac OS/X. We expect these releases to become available during the first half of 2003.

The pressreleases on the Enfocus website are kept up-to-date, so the customers are the first to know. http://www.enfocus.com/news/index.php

If you need more information or if you have additional questions, don’t hesitate to contact us.

Kind regards,
[/quote:6ee919b616]

Certified PDF is een Plug-In voor Adobe Acrobat.... ook opgenomen in PitStop en Instant PDF. Ik begrijp nog steeds niet goed wat je bedoelt met een OS X versie? Van deze Plug-In neem ik dan dus aan...?? Dan moet je idd op enfocus wachten....