cheats colin mcrae rally mac

Hallo,

Sinds kort ben ik in bezit van Colin McRae Rally. Uiteraard ben ik voor dit spel op zoek naar cheats. In het spel zelf kun je al veel auto’s en raceparcours open zetten, maar volgens mij zitten er ook nog verborgen auto’s en parcours in. Via http://thepiratebay.org/tor/3903741/Colin_McRae_MAC_-OFFICIAL_cracked-PPc_and_Intel- heb ik al 1 cheat ontdekt. Dit levert 1 extra auto op en 3 of 4 extra parcours.

Voor Colin McRae Rally for PC zijn er legio cheats verkrijgbaar alleen die werken mijns inziens niet op de mac. Wie o wie kan mij helpen aan cheats?

Mijn dank is groot.

Dirk

Volgens mij mag er wel cheats maar niet die link in het forum. 8)

Ik zie geen problemen met cheats of links. Voor zover ik weet is daar niks illegaals aan.

Zolang ze exact op de cheats gaan is er natuurlijk niks aan de hand. Maar hij zwaait wel met een link waar er "kunnen" dingen gebeuren die niet officeel mag. Ik zeg het alleen maar even.

En er zijn zoal heel veel cheats site’s.
Ik denk het is een beter om een andere cheat site te plaatsen dan die.

Klik
Tenzijn je daar iets speciaals hebt gevonden waar het alleen op die site kan.

Je moet weten dat ik al heel lang gezocht heb op internet naar cheats. Praktisch overal waren het cheats voor de pc. Colin McRae Rally voor de mac is lastig te vinden.

Aha!, Nu komt de aap uit de mouw.

Zoals ik zei: zolang het niet anders kan dan op die site.
Dan is het zo mooi. :lol:

Nu
:sotp:

Via www.google.nl kom ik er helaas niet uit.

Er zijn genoeg cheats voor Pc. Maar het probleem is deze kun je haast nooit activeren op een Mac-game. Met Age of Empires III kan het toevallig weer wel.