chello games laden niet

Het vrouwtje speelt nog al eens een spelletje via chello arcade games. het gekke is dat ze nu niet meer doorladen en stoppen. Dit gebeurt met safari, maar ook met explorer. Tips to solve the problemo's.

V8

Hetzelfde probleem heb ik met spelpunt.nl. Ik heb hier helaas ook nog geen oplossing voor, dus als er iemand is :?

Veel van hun games maken gebruik van Active X componenten. Windows only crap dus! Das handig op een platformonafhankelijk medium als het internet. De makers van de games zijn de mensen bij Zylom.nl. Stuur eens een mailtje naar support@zylom.com. Ik kreeg als antwoord dat het 'niet rendabel' was de games naar Mac te poorten en dat er in de toekomst zelfs meer games uit zouden komen die gebruik maken van Active X. Ik heb ze al geprobeert uit te leggen dat het niet erg handig is want hun games werken ook niet in Firefox op een PC. Maar goed wellicht dat een aantal mailtjes van fanatieke mac gebruikers ze op andere gedachten kunnen brengen?

Grtz,
Max

Geldt dit ook voor spelpunt.nl??? of alleen voor chello arcade games.

Dit gaat ze leuk vinden, Staat er een G5 met een 23'' cinema display. Kan ze geen spelletje spelen........donkere wolken vormen zich boven mijn hoofd.............. Effe een netwerkje opzetten met die windoos boven. Kan ze daar lekker mee gamen.

Thanks V8

[quote:2625a67f36="V8"]Dit gaat ze leuk vinden, Staat er een G5 met een 23'' cinema display. Kan ze geen spelletje spelen........donkere wolken vormen zich boven mijn hoofd.............. Effe een netwerkje opzetten met die windoos boven. Kan ze daar lekker mee gamen.

Thanks V8[/quote:2625a67f36]

Donkere wolken boven háár hoofd zou ik denken dan… :stuck_out_tongue:

ik ken mensen die er dol op zijn 8) spelpunt is very addictive totdat de machine nie meer werkt :lol:

[quote:44c7752c64="nathalief"]Geldt dit ook voor spelpunt.nl??? of alleen voor chello arcade games.[/quote:44c7752c64]

Dit geld niet voor alle games van Chello, er zijn er die wel gewoon werken, even uitproberen dus.Volgens mij werken de games van spelpunt.nl met java en dat word door MacOS X prima ondersteund. Hopelijk spreken ze verder geen Active X componenten aan dan zou het gewoon moeten draaien.

Op http://www.miniclip.com/ zijn trouwens enorm veel online games te vinden die WEL werken met een Mac…

ActiveX is de oorzaak van ongeveer ALLE virussen op aarde. Remember that.

Dus ga gewoon naar http://www.spelletjes.nl/ en speel Flash games.

[quote:ce225a9087="colpolyp"]ActiveX is de oorzaak van ongeveer ALLE virussen op aarde. Remember that.

Dus ga gewoon naar http://www.spelletjes.nl/ en speel Flash games.[/quote:ce225a9087]

Donkere wolken zijn weg, thanks.
Gelijk effe een boekmark en vrouwtje weer blij.

Gr V8

Hallo mensen, even me bemoeien met jullie spelletjes discussie. Ik werk bij Zylom en al onze online spellen zouden moeten werken met een Mac OS behalve Zuma. Zuma maakt inderdaad gebruik van Active X en werkt alleen onder Windows. Active X is een mogelijk antwoord op de problemen die we voorzien met JVM in de toekomst. Mochten er spellen zijn die toch niet werken op www.zylom.nl, check dan even je virusscanner of firewall. Die is vaak de oorzaak van het niet laden van spellen.

virusscanners hebben Mac OSX gebruikers niet.

Firewall? Gebruiken die games speciale poorten dan?

[quote:8f500f77e6="araaymakers"]Hallo mensen, even me bemoeien met jullie spelletjes discussie. Ik werk bij Zylom en al onze online spellen zouden moeten werken met een Mac OS behalve Zuma. Zuma maakt inderdaad gebruik van Active X en werkt alleen onder Windows. Active X is een mogelijk antwoord op de problemen die we voorzien met JVM in de toekomst. Mochten er spellen zijn die toch niet werken op www.zylom.nl, check dan even je virusscanner of firewall. Die is vaak de oorzaak van het niet laden van spellen.[/quote:8f500f77e6]

Inderdaad, maar tijdens het spelen van golf solitair loopt de boel vast. het spel gaat steeds trager en safari stopt. Als je een kaart aanklikt reageert het spel zeer traag. De tijd loopt voorbij en Game over.
Raar hoor.

Gr V8

Op spelpunt kun je klaverjassen. En voorheen werkte het altijd, maar nu krijg je niet eens de kans een kaart aan te klikken. Waarom kunnen ze er niet gewoon voor zorgen dat wij mac gebruikers ook kunnen spelen?! Bovendien werkte het altijd redelijk sinds dat spelpunt iets veranderde en nu werkt het voor geen meter meer :evil: