chimera en bollejtes in je invoer - nee!! geen coke

Hee allemaal,

surf nu met chimera, ben er erg tevreden over…

Maar als ik hier op ikonboard een link wil invoeren of een @ dan krijg ik als ik in het veld iets type, alleen maar bolletjes te zien, die je ook ziet als je een wachtwoord typt???

hoe kan da??? en beter hoe los ik het op? hebben meer mensen hier last van?

mk

Ja, heb ik ook last van. Geen idee hoe je het oplost....sorry :0

…gewoon goed onthouden wat je typt :smiley:

Dat die site dat allemaal kan verwerken, die hoeveelheid bolletjes die die moet slikken... [hahaha]  :)  :)  :D  :D  :D  :D

Ik surf ook al tijden met chimera, maar ik heb er geen last van! Ik gebruik steeds de nieuwste nightly-build.... Zou dat het zijn? Ik heb ingesteld: IkonBoard nederlandse skin, niet standaard.

inderdaad, merk nu ineens dat het met de nieuwe versie verdwenen is...

super… doei mk

p.s. is trouwens versie 0.5

He jongens, als jullie echt vragen hebben over Chimera ga dan naar het "officiele" forum dat [url=http://chimera.eternaltedium.com]hier[/url] te vinden is. Daar kun je alles vragen aan mensen die meer dan genoed ervaring met Chimera hebben om alle mogenlijke antwoorden te geven.

Er is zelfs een mailing lijst maar die zal ik jullie nu niet geven want dat heeft aleen zin als jullie echt geen antwoord op je vragen kunt krijgen op het forum. De mailing lijst wordt namelijk ook door de makers gelezen en die hebben dagelijks al genoeg leesvoer op het moment :slight_smile:

ps: ga naar chimera graphics project voor themes voor Chimera.