chinese letters op ipod??

ik kan geen chinese letters op een ipod zetten...blijkt maar weer wel japanse..

bestaat er een manier om tog chinese letters op een ipod te kunnen zioen??

[quote:2c820e0160="itachi"]ik kan geen chinese letters op een ipod zetten...blijkt maar weer wel japanse..

bestaat er een manier om tog chinese letters op een ipod te kunnen zioen??[/quote:2c820e0160]
Bedoel je graferen of de besturing.

In het geval dat je iets in de achterkant wilt laten graferen kan dit meestal bij de lokale juwelier.

In het geval dat je chinese besturing wilt zit er een optie op voor “simplified chinese” maar dat kan ik niet lezen…

geen van beide maar ik heb chinese liedjes... en ook engelse alleen kan ik de tekst van de chinese niet zien ik krijg dan hele gekke letters zoals omgekeerde vraagteken en al

Songteksten dus?

nee...songtekst is lyric maar gewoon de title naam

[quote:a0e1f679d5="itachi"]geen van beide maar ik heb chinese liedjes... en ook engelse alleen kan ik de tekst van de chinese niet zien ik krijg dan hele gekke letters zoals omgekeerde vraagteken en al[/quote:a0e1f679d5]Probeer je iPod-Taal eens te zetten op Simplified Chinese te zetten, dan werkt het wel denk ik.... ( enige nadeel is dat dan de besturing dezelfde taal is.... )

Ah juist... en in iTunes worden ze wel goed weergegeven?

ook niet

[quote:dcdc2b670c]( enige nadeel is dat dan de besturing dezelfde taal is… )[/quote:dcdc2b670c]
dat wil ik niet
want vind engelsh mooier andere mensen moeten er ook nog mee kunnen omgaan

[quote:10529c3250="itachi"]....dat wil ik niet.....[/quote:10529c3250] Dan vrees ik voor je dat het niet mogelijk is....

[quote:c1ad9c4509="itachi"][quote:c1ad9c4509]( enige nadeel is dat dan de besturing dezelfde taal is.... )[/quote:c1ad9c4509] dat wil ik niet want vind engelsh mooier andere mensen moeten er ook nog mee kunnen omgaan[/quote:c1ad9c4509]

Je kan het allicht proberen om te kijken of de namen dan wel goed worden weergegeven…

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=19947&highlight=koreaanse+ipod

ik heb het probleem met sommige Koreaanse nummers.

dank klaas dit zocht ik, alleen is dit voor de mac en ik heb al mijn muziek alleen op me pc me ibook heeft niet zoveel gb vrij namelijk dus ik kan niet overzetten (aangezien het om 5 gb chinese muziek gaat)

Ja ik heb ook problemen met mn Kpop verzameling en alles aan te moeten gaan passen zit ik ook niet om te springen. Wat ik zo gek vind is dat ik inderdaad wel mn iPod OS op Koreaans kan zetten maar dat het dus blijkbaar niet mogelijk is om de tags goed weer te geven.

Probeer dit eens: Open de song in iTunes en Ctrl klik op de song. Kies voor Convert ID3 tags (sorry, ik weet niet hoe dat er in het Nederlands staat) en kies voor reverse Unicode, werkt dit niet dan kun je eens 1 van de andere conversies proberen..

haha ik moest het gewoon handmatig taggen alles copy and paste veeeel werk maarja....

Ik kan wel gewoon chinese letters op doen 8)